כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לכתו של ענק הזמר

מרדכי בן דוד נפרד מדדי גראוכר: "העולם נותר מקום אפל"

"בפעם האחרונה שראיתי את דדי ז"ל, הוא ביקש ממני לברך אותו". מספר מרדכי בן דוד ומוסיף, "לעולם לא הייתי מאמין שזו תהיה הפעם האחרונה שנזכה לבלות יחד" | פרידה מענק הזמר

מרדכי בן דוד נפרד מדדי גראוכר: "העולם נותר מקום אפל"
מרדכי בן דוד עם דדי גראוכר צילום: מתוך האינסטגרם של MBD

אחד מחבריו הקרובים בתעשיית המוזיקה החסידית, של ענק הזמר דדי גראוכר ז"ל שהלך לעולמו ביום שני האחרון, היה מי שמכונה 'מלך המוזיקה החסידית' מרדכי בן דוד.

לקח לבן דוד יומיים כדי להגיב לאובדן העצום ורק בשעות האחרונות התייחס בכמה מילים בחשבון האינסטגרם שלו. MBD סיפר: "בפעם האחרונה שראיתי את דדי ז"ל, הוא ביקש ממני לברך אותו (מצורפת תמונה). לעולם לא הייתי מאמין שזו תהיה הפעם האחרונה שנזכה לבלות יחד".

בן דוד הוסיף וכתב: "דדי היה הרבה יותר ממוסיקאי מוכשר; הוא היה בן אדם גדול מהחיים והחבר הכי מדהים לכל מי שהכיר אותו. הייתה לו דרך לגרום לכולם להרגיש מאושרים באמת. דדי, העולם נותר מקום אפל יותר עם היעדרותך. אני אתגעגע מאוד. תנצב"ה", סיכם בן דוד בכאב.

כזכור, ביום שני האחרון בערבו של יום נדם ליבו של דדי גראוכר ז"ל לאחר כמה שנות חולי וייסורים והוא בן 62. בהלוויה רווית כאב ויגון, מתוך שירה וכיסופים הוא הובא למנוחת עולמים לאחר הספדים נרגשים, בהם של חברו הטוב שנים רבות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

(התמונות מתוך האינסטגרם של מרדכי בן דוד)
מרדכי בן דוד דדי גראוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד