כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דברים שקורים במקסיקו

ניסאן תעכב את השקת המכונית החדשה: מישהו גנב את התבניות

אלמונים פרצו למשרדים של אחד מספקי החלפים של ניסאן וגנבו את תבניות הייצור, אשר נדרשים כדי להטביע ולייצר את החלקים של הרכב החדש. בגלל הגניבה ניסאן דוחה את השקתו של הרכב החדש בחצי שנה שלמה

 ניסאן תעכב את השקת המכונית החדשה: מישהו גנב את התבניות
ניסאן קיקס - הגנבים העלימו את התכניות צילום: ניסאן קיקס

לפעמים יש דברים בענף הרכב שאם לא היו קורים באמת, לבטח הם היו מסווגים כ"סיפורי בדיה" וכ"עורבא פרח"- אבל לעתים המציאות עולה על כל דימיון וזה בדיוק מה שקרה ליצרנית הרכב היפנית ניסאן.

כך, לפי פרסומים בארצות הברית ניסאן נערכת להשקתו של דור חדש לרכב הכביש שטח הקטן של ניסאן - ה"קיקס", (מעין אח אמריקאי של ניסאן ג'וק שאנחנו מכירים בישראל) ולתחילת יצורו של הרכב במפעלי ניסאן במקסיקו.

אבל בניסאן לא לקחו בחשבון דבר אחד: המקסיקאים. כך, לפי הדיווחים בארצות הברית אלמונים פרצו למשרדים של אחד מספקי החלפים של ניסאן ופשוט גנבו את תבניות הייצור, כלומר את החלקים אשר נדרשים כדי להטביע ולייצר את החלקים של הקיקס החדש.

הידיעות בארצות הברית אינן מפרטות אילו תבניות בדיוק לקחו הגנבים אבל ככל הנראה מדובר בתבניות מאוד חשובות, כי בגלל הגניבה ניסאן דוחה את השקתו של הרכב החדש בחצי שנה שלמה.

מדוע שמישהו יגנוב תבניות ליצור של חלקי רכב ספציפי ומה יש להם לעשות עם התבניות האלה שבעצם לא יתאימו לשום רכב אחר ולשום מטרה שאינה ייצור של ניסאן קיקס מהדור החדש? האמת היא שכנראה שמדובר בחוסר שכל של הגנבים, כי אם הם ינסו לייצר משהו בתבניות האלה הם יגלו שלייצר חלק של רכב חדש של ניסאן אין טעם ולמכור את התבניות הם גם לא יכולים, כי אין מי שיקנה אותן.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד