י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חדש מסנו סושי! נייר אפייה המותאם לנינג'ה* גריל!!!

הדפים עוזרים למנוע הידבקויות ושומרים על ניקיון התבנית, נשלפים אחד אחד באריזה עם פס סגירה לשימוש נח ושמירה על תכולת המארז

חדש מסנו סושי! נייר אפייה המותאם לנינג'ה* גריל!!!
נייר אפיה נינגה צילום: יח"צ

לקראת החגים המתקרבים בסנו סושי מפתיעים עם מוצר איכותי נוסף, ניירות אפייה המותאמים לאפייה וצלייה במכשיר הנינג'ה גריל, ניירות האפייה הם בגודל וצורה ייחודית המותאמת לתבניות הנינג'ה*, כך תוכלו לשמור על תבניות נקיות ולמנוע הידבקות מזון לתבנית, לחסוך מאמץ וליהנות מעולם שלם של מאפים ותבשילים עסיסיים וקריספיים ביתר קלות ונוחות.

מכשיר הנינג'ה גריל החדשני הפך ללהיט שימושי להכנת ארוחות מהירות וטעימות למשפחה ולאורחים. בסנו סושי ממשיכים במגמת החדשנות ומפתחים מוצרים חדשים בהתאם לטרנדים ולצרכים במטבח הישראלי.

ניירות האפייה לתבנית נינג'ה של סנו סושי מגיעים בשתי צורות המותאמות לפונקציות הבישול השונות במכשיר: 1. דפי נייר אפייה תואם תבנית נינג'ה - לצלייה ואפייה 2. דפי נייר אפייה עם פתחי אוורור תואם תבנית נינג'ה - לטיגון באוויר חם.

הדפים עוזרים למנוע הידבקויות ושומרים על ניקיון התבנית, נשלפים אחד אחד באריזה עם פס סגירה לשימוש נח ושמירה על תכולת המארז. הנייר מאושר למגע במזון ומותר לשימוש עד 220 מעלות צלזיוס.

*המוצרים אינם קשורים למותג נינג'ה

חברת סנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד