ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בניגוד למדיניות העמימות

גלנט רומז לתקיפה ישראלית: "אתמול בלילה קיבלנו הוכחה"

שר הביטחון גלנט בהרמת כוסית עם ראש הממשלה ופורום מטכ"ל: "גם אתמול בלילה קיבלנו הוכחה נוספת, שבמדינת ישראל רעם המטוסים חזק יותר מכל רעשי הרקע האחרים. בסוף מה שקובע זה הביצועים, לא הדיבורים"

גלנט רומז לתקיפה ישראלית: "אתמול בלילה קיבלנו הוכחה"
נתניהו וגלנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון יואב גלנט, רמז היום (חמישי) בטקס הרמת כוסית לקראת ראש השנה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי וחברי פורום המטה הכללי של צה"ל, לתקיפות ישראליות שהתרחשו אמש על אדמת סוריה וזאת בניגוד למדיניות העמימות בה נקטו עד כה.

"אדוני ראש הממשלה, הרמטכ״ל, אלופי צה״ל, מפקדים - שותפים", פתח השר. "הגוף הזה, הוא הגוף שמוביל את ביטחון ישראל, יחד עם שותפים נוספים. הדבר שמאפיין את עבודתכם, זו העובדה שהשיקול הביטחוני - מקצועי שרואה את ביטחון מדינת ישראל וטובת אזרחיה, חשוב יותר מכל. מודה לרמטכ"ל על הדרך והאופי בה הוא מוביל את הדברים".

כאן רמז שר הביטחון לצמד התקיפות הישראליות אמש בסוריה: "גם אתמול בלילה קיבלנו הוכחה נוספת, שבמדינת ישראל רעם המטוסים חזק יותר מכל רעשי הרקע האחרים. בסוף מה שקובע זה הביצועים, לא הדיבורים. ולצערי, תהיה לנו הרבה עבודה בתחומים עליהם אנו אחראים. שנה טובה!".

לאחר התקיפה שבוצעה אמש לאור יום, במרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווחו כי כוחות צה"ל תקפו שוב במדינה בשעות הערב. התקיפה בוצעה באזור העיר חומס שנמצאת במרכז סוריה. מטרת התקיפה, לפי גורמי אופוזיציה במדינה היא מחסני אמל"ח איראניים שנמצאים בשדה התעופה צבאי סמוך.

ברשתות החברתיות הערביות דיווחו על פעילות של חיל האוויר מעל לבנון, מצפון לביירות. על פי חלק מהדיווחים הטילים נורו כאשר המטוסים היו בתחומי ארץ הארזים.

תקיפה בסוריה סוריה יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד