כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הבחירות הסוערות בבית שמש

המדגם שחוזה: מי מהמתמודדים ינצח כבר בסיבוב הראשון?

מדגם 'דיירקט פולס' קובע: ראה"ע בית שמש עליזה בלוך עם למעלה מ-40% בסיבוב הראשון | שני המועמדים האחרים - שמוליק גרינברג ומשה אבוטבול - מקבלים, כל אחד, פחות מ-30% תמיכה • המדגם הקיף מעל ל-2,800 נדגמים, מכלל המגזרים והאוכלוסיות בעיר, באמצעיים דיגיטליים וקוליים

המדגם שחוזה: מי מהמתמודדים ינצח כבר בסיבוב הראשון?
עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההתפתחויות הפוליטיות בעיר בית שמש, לאחר הכרזת משה אבוטבול על כניסה למירוץ על ראשות העיר: אמש (רביעי) נערך בעיר מדגם תושבים נרחב, באמצעות חברת 'דיירקט פולס' שהקיף מעל ל-2,800 נדגמים, מכלל המגזרים והאוכלוסיות בעיר, באמצעיים דיגיטליים וקוליים.

בעיר בית שמש מתמודדים, נכון להיום, שלושה מועמדים על ראשות העיר: ראש העיר המכהנת ד"ר עליזה בלוך, שמוליק גרינברג נציג 'דגל התורה', וסגן השר משה אבוטבול מש"ס.

מטעימה של הממצאים שנחשפו היום עולה, כי במרוץ בין שלושת המתמודדים על ראשות העיר, זוכה ראש העיר עליזה בלוך ליותר מ-40% תמיכה הדרושים לניצחון כבר בסיבוב ראשון.

שני המועמדים האחרים מקבלים, כל אחד, פחות מ-30% תמיכה. מתמודדים נוספים שנבדקו זוכים לאחוז חד ספרתי ואינם משפיעים על תמונת המצב.

ראש העיר עליזה בלוך אמרה בעקבות המדגם: "המדגם שנערך אמש מאשש את מה שאני חווה מהשטח. תושבי בית שמש מכל המגזרים והעדות שמחים בשגשוג האדיר שהעיר עוברת בחמש השנים האחרונות, ובוחרים להמשיך בתנופת העשייה גם בשנים הבאות".

"אני קוראת לכל התושבים מכל המפלגות, החוגים והעדות להצטרף אלי להמשך המהפך האדיר שהעיר בית שמש עוברת. שנה טובה ומבורכת לכולנו".

בית שמש בחירות מוניציפליות 2023 סקר מנדטים עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד