כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לקראת מבצע חיסונים

משרד הבריאות הקדים משלוח חיסוני קורונה

אחרי החגים יחל מבצע חיסונים נגד נגיף הקורונה, כאשר משרד הבריאות הקדים בינתיים את הגעתו של המשלוח הראשון ובו 200 אלף חיסוני קורונה. בהמשך יגיעו עוד כמיליון וחצי | בינתיים מספר החולים המאושפזים במצב קשה הכפיל את עצמו מאז חודש יוני | הכינו את הכתפיים

משרד הבריאות הקדים משלוח חיסוני קורונה
מתחם חיסוני קורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במשרד הבריאות החליטו להקדים את הגעת חיסוני הקורונה החדשים בגלל העלייה בתחלואה בשבועות האחרונים. ב'כאן 11' פורסם כי כבר בעוד שבועיים ינחת בישראל המשלוח הראשון של כ-200 אלף חיסוני קורונה. מבצע החיסונים יתחיל מייד לאחר החגים, בשבוע שמתחיל בשמיני באוקטובר.

בהמשך חודש אוקטובר יגיע משלוח של עוד כמיליון וחצי חיסונים. החיסונים יוצעו לאוכלוסייה בדגש על אוכלוסיות בסיכון, והם נותנים הגנה גם מפני הזנים החדשים.

במשרד הבריאות עוקבים אחר התחלואה ויבצעו דיגום בקופות החולים ובבתי החולים, שבמהלכו יעבירו לקופ"ח ולבתי החולים ערכות אנטיגן לדיגום החולים, כדי לקבל תמונת תחלואה מדויקת יותר.

מספר החולים במצב קשה כמעט הכפיל עצמו מאז חודש יוני. בכל יום יש כחמישה חולים קשים חדשים בבתי החולים, בעוד שלפני כחודשיים היו בין שניים לשלושה חולים קשים חדשים כל יום. בבתי החולים מאושפזים היום כ-50 חולים קשים, ביוני היו בין 25 ל-30. גורמים במערכת הבריאות אמרו כי 50 חולים קשים עדיין לא מכבידים על המערכת, אבל עוקבים אחר המגמה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד