י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רוצח משפחת דוואבשה

הרוצח שסירב לחלוק תא עם עמירם בן אוליאל

אחד האסירים שהציעו לו להיות שותף של רוצח משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, הוא יוסף חיים בן דוד, ראש החולייה שרצחה את הנער מוחמד אבו חדיר בתגובה לחטיפתם של שלושת הנערים | ראש השב"כ הסביר במכתב לראש הממשלה מדוע בן אוליאל נמצא בתא מבודד

הרוצח שסירב לחלוק תא עם עמירם בן אוליאל
עמירם בן אוליאל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש השב"כ רונן בר הודיע במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ששב"כ לא מתנגד שעמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח משפחת דוואבשה בכפר דומא ב-2015, יקבל שותף לתאו. אולם ב'כאן 11' פורסם כי אחד האסירים שהציעו לו להיות שותף של רוצח משפחת דוואבשה, הוא הרוצח של הנער מוחמד אבו חדיר, יוסף חיים בן דוד שעליו נגזרו מאסר עולם ו-20 שנים נוספות, אולם הוא סירב.

ראש השב"כ נימק לראשונה את הסיבה שבן אוליאל שוהה בהפרדה. לדבריו, "לפי מידע מודיעיני, הוא ממשיך להיות בקשר עם פעילים קיצוניים ומשמש עבורם כדמות לחיקוי". בר כתב את הדברים במכתב ששלח לראש הממשלה ולשר לביטחון הפנים.

בשב"כ מסרבים להעביר את בן אוליאל לאגף התורני בכלא מחשש שישפיע על אסירים אחרים ששוהים שם. ראש השב"כ ציין שהוסכם לצרף לבן אוליאל אסיר נוסף לתא, אולם עד כה אסירים שהוצע להם להצטרף אליו סירבו לכך. לצד זאת, כתב בר, שב"כ לא יתנגד שבן אוליאל ישהה באגף התורני בראש השנה וביום כיפור, כפי שהיה גם בחג הפסח.

אתמול פנו לראש השב"כ רונן בר 14 חברי כנסת מהקואליציה, בהם טלי גוטליב וקטי שטרית מ'הליכוד', בבקשה להקל בתנאי כליאתו. "אנו פונים אליך להעברת האסיר לאגף התורני בהקדם", כתבו חברי הכנסת. "מאז נאסר עמירם בן אוליאל לפני שבע שנים וחצי, הוא שוהה לבדו בתאו בבידוד מלא, בתנאי כליאה הקשים ביותר בישראל. מצבו הנפשי הידרדר ויש חשש גדול לבריאותו הנפשית והפיזית".

עמירם בן אוליאל יוסף חיים בן דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד