י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצאצאית של בעל הקיצור שולחן ערוך

בעלת הדפוס המיתולוגי מבני ברק הלכה לעולמה

הלכה לעולמה האישה החשובה מרת ציפורה מינדל פייגא ארנפלד ע"ה מ'דפוס ברק' שנפטרה לאחר שסבלה מייסורים קשים והיא בת 75 בפטירתה. הלוויתה התקיימה בחצות לילה של 'זכור ברית'

בעלת הדפוס המיתולוגי מבני ברק הלכה לעולמה
קברה של הגב' ארנפלד ע"ה צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבני ברק ליוו למנוחות בליל סליחות 'זכור ברית' בערב ראש השנה את האישה החשובה מרת ציפורה מינדל פייגא ארנפלד ע"ה שנפטרה לאחר שסבלה מייסורים קשים והיא בת 75 בפטירתה.

יחד עם בעלה הקימה וניהלה את "דפוס ברק" הידוע והמוכר בבני ברק ששכן בביתם ברחוב אהבת שלום בעיר.

לפני חצי שנה, בזמן שעבדה בביתה, התמוטטה ועברה אירוע מוחי שממנו לא התאוששה. לפני שבועיים כשהיא סובלת מייסורים קשים, גילו לה הרופאים את המחלה ל"ע מה שגרם להידרדרות מהירה במצבה ובשעות הערב היא השיבה את נשמתה לבוראה.

הגב' ארנפלד ע"ה היא צאצאית של בעל הקיצור שולחן ערוך הגאון רבי שלמה גאנצפריד זצ"ל. היא הובאה למנוחות בערב ראש השנה בחצות לילה של סליחות זכור ברית בבית החיים ויז'ניץ בבני ברק לצד אביה הרב יום-טוב ליפא פרידמן ז"ל, שהיה מראשי הקהל בחוג חתם סופר.

הייתה בעלת צדקה גדולה והכל בענווה וצניעות. בהלוויה סיפרו אנשים כי היו מגיעים אליה מדי תקופה כדי לקבל ממנה מעטפה, כך בענווה ללא ידיעת בני משפחתה.

היא הותירה אחריה דורות ישרים ומברכים, את בעלה הרב יעקב הלוי שיבלחט"א, בתה אשת הרב ישראל ברנדויין, ושני בניה מאשדוד, הרב יוסף בנימין והרב נתן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד