כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סיבה מפתיעה

הוינקרים עלולים לעשות בעיות: קיה מזמינה רכבים למוסך

בעליהם של קיה סורנטו אשר יוצרו בשנים 2022 וגם 2023 נדרשים להגיע למוסכים. ברכבים האלה עלולה להתגלות בעיה בהפעלה של האיתותים או "הוינקרים"

הוינקרים עלולים לעשות בעיות: קיה מזמינה רכבים למוסך
יבואנית קיה מזמנת בעלי קיה סורנטו משנים 22-23 לתיקון במוסכים צילום: קיה

קיה סורנטו, מרכבי הכביש שטח בעלי 7 מושבים הנפוצים בישראל, מזומן למוסכי היבואנית לביצוע ריקול בגלל סיבה מפתיעה.

לפי היבואנית חברת טלקאר, בעליהם של קיה סורנטו אשר יוצרו בשנים 2022 וגם 2023 נדרשים להגיע למוסכים בגלל מה שהיבואנית מגדירה כ"לוגיקת פעולת איתותים שעלולה לפגוע בתפקוד הרכב".

כלומר ברכבים האלה עלולה להתגלות בעיה בהפעלה של האיתותים או "הוינקרים" כפי שכולנו מכירים. הוינקרים משמשים כמובן כדי להודיע לנהגים אחרים שלידנו בכביש שבכוונתנו לפנות, או לפעמים רק לעמוד בצד הדרך לכמה רגעים, ואם הוינקרים לא עובדים או שהם מטעים נהגים אחרים אז עלולה להתרחש תאונה.

לפי היבואנית, לכל בעלי הרכבים מתוצר זה תישלח הודעה בכתב. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות של היבואן בטלפון שמספרו: 1-800-377-775.

התיקון עצמו יתבצע רק במוסכים של יבואנית קיה וחשוב מאוד לתאם מראש את התור במוסך כדי לא לבזבז זמן יקר ולהגיע ללא פגישה. התיקון עצמו מתבצע בלי שהנהג יוציא מכיסו תשלום. בהזדמנות זאת חשוב להזכיר שריקולים הם פרוצדורה שחובה לבצע על פי חוק ומי שלא מבצע ריקול תוך חצי שנה מהיום בו הרכב נדרש לריקול ימצא עצמו ללא יכולת לעשות לאוטו טסט או להעביר בעלות.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד