י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חשיבות אכילת פירות וירקות למערכת העיכול

אכילת פירות וירקות נכונה כבר הוכחה כפעולה חיונית לשמירה על תפקוד גופני בריא ואופטימלי. מקור עשיר של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וסיבים, הפירות תורמים לספק אנרגיה לגוף ומהווים חלק בלתי נפרד מתזונתנו הבריאה

חשיבות אכילת פירות וירקות למערכת העיכול
תותים צילום: PIXABAY

הצריכה המתונה של פירות בוקר ובמהלך היום מקנה למערכת העיכול נחיתות ואנרגיית הגוף נועלת בפעולה מבלי להיות עומסת. הזמן והאנרגיה שנחסכים בעיכול הפירות מיועדים לפרק הבנייה והתחדשות הגוף, הכוללים ריפוי, החלמה והבניית רקמות. כל כך חשובה הפירות והירקות לבניית הגוף, שלא רק הם משפרים את הפרמטרים הפיזיים כמו הגנה על מערכת החיסון ופיתוח מערכת הדם, אלא גם משפיעים על תהליכים פסיכולוגיים כמו טיפוח עצמי וחוסן נפשי.

מגשי פירות המקסימים כוללים את תכולת המים הגבוהה ביותר, הנערכת ב- 90% ממצבי רוב המזונות. המים נכנסים לתהליך האיחוד וההפיכה של חומרי הפסולת בגוף, מה שמסייע בהאצת תהליכי הניקוי והניקוז המתרחשים בגוף. כל הסיבים הגורמים לעומס הגופני הנוצרים בגוף נזרקים בעזרתם למערכת החיסון של הגוף והם משוחררים ממנה בדרך המהירה והפשוטה ביותר.

במידה ומגשי הפירות נצרכים בצורה נכונה, הם מסייעים בשיווק והשגת שפע הקלוריות המדויק, שמזריז את תהליך ההרזיה והבריאות שלנו. בכך אנו מוציאים לשוק הקלוריות ומעניקים בו עם המינימום הפיזי והפסיכולוגי האפשרי, המאפשרים לנו להגיע לרמת בריאות נשיאה ומתקדמת.

אכילת מגוון מגשים וקיאק פירות ממגש פירות מעוצב היא הדרך המושלמת לספק לגוף את חומרי הבנייה והאנרגיה החיוניים. בשילוב עם תהליך העיכול, אכילת פירות בשעות הבוקר ועד הצהריים תורמת לניקוי הגוף מפסולת ולהברקתו להתמודד עם היום הקרוב. זמן זה, כשהגוף מנהל את פעולותיו הפנימיות ומכניס אנרגיה לתהליכי עבודתו, מהווה תקופה אידיאלית לצריכת פירות טריים וטעימים.

לאחר תהליך הניקוי והניגוב מרעלים, על פניו עובר הגוף לצורך תהליכי עיכול שמאכילים אותו באנרגיה ויכולת פעילות מוגברות. עם כך, חשיבות האנרגיה לתפקוד הנכון של הגוף בכל מערכותיו, תהליך שדואגים להשגתו דרך אכילת פירות טריים ונוגעי הלב במגש פירות מרשים ועוצמתי.

למרות שכולם יודעים על חשיבות האנרגיה בגוף של מגש פירות , פחות ידוע כי תהליך העיכול הוא אחד התהליכים המכבירים ביותר ודורש את כמות האנרגיה הגבוהה ביותר מכל הפעולות בגוף. במידה והמגש פירות מעוצב המכיל תערובת מגוונת של פירות מתוך מבחר הטבע, הוא עורר תחושות חיוביות והפסקת לב בשילוב טעמים אופטימליים לבריאות. בכך, מתקבל הפתרון המושלם לצידי הגוף במהלך הפעילות היומיומית.

קרדיט חדשות נתניה bn

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד