י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרישה להשעיית השדרן

הסתה פרועה: "החרדים סרטן בציבוריות הישראלית"

קופמן עורר סערה כשאמר בשידור ברדיו 103fm כי החרדים הם סרטן. "צריך לנקות את המקום מבפנים, את האייכלרים. 13 אחוז מהציבור הם סרטן בציבוריות הישראלית"

הסתה פרועה: "החרדים סרטן בציבוריות הישראלית"
חרדים ברחובה של עיר. אילוסטרציה צילום: Zack Wajsgras/Flash90

העיתונאי ואיש הרדיו הפרובוקטיבי רון קופמן עורר שוב סערה ענקית כשאמר הבוקר (שלישי) בשידור ברדיו 103fm כי החרדים הם סרטן. "צריך לנקות את המקום מבפנים, את האייכלרים. 13 אחוז מהציבור הם סרטן בציבוריות הישראלית", אמר לאחד המאזינים בתכנית הרדיו שהגיש לצידו של ינון מגל.

"אם אמרת משהו מכליל, תחזור בך", אמר לו מגל. קופמן הבהיר: "אני אמרתי מכליל על חרדים, אני חוזר בי על ההכללה. אייכלר וההנהגה החרדית גורמים נזק עצום, בינלאומי, לתוך המדינה".

מנכ"ל ארגון "בצלמו" שי גליק פנה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, בדרישה לפתוח הליך הפרה והשעיה של קופמן. "אין לי מילים אפילו להביע את הזעזוע שזה שדרן במדינת ישראל מדינת היהודים מעז לקרוא לאחיו ובני עמו את המילה הגרועה ביותר בארסנל המילים. האיש הזה חייב להיות מושעה באופן מידי, על הרשות לפתוח בהליך הפרה ואני מקווה שבזמן שהוא מושעה הוא יסתובב קצת במחלקות הסרטן בבתי החולים יראה את כמות ההתנדבות החרדית ויבין בעצמו כמה שהוא טעה ויתנצל ויתחיל להתנדב בארגונים האלה".

קופמן ידוע באמירותיו הקשות נגד הציבור החרדי. בעבר אמר בשידור: "כשאני רואה את האנשים עם השטריימלים נהיה לי רע". מנגד, לאחרונה חשף במהלך תכנית שהגיש עם ינון מגל ב-103FM, כי נכדו מתחנך בגן של חסידות חב"ד.

"הנכד שלי הולך לגן של חב”ד בתל אביב", סיפר למגל, שהביע את פליאתו. קופמן הסביר: "הוא הגן הכי טוב בתל אביב, ואני רציני. היו 460 מועמדים. אלו גננות שלא צריך מצלמות".

ישראל אייכלר הסתה רון קופמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד