כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הרחיקו לכת

הסיפור המוזר על מכונית הזכיה במרצדס

זוכה ברכב מרצדס בטורניר גולף בארצות הברית לא קיבלה את הפרס הנחשק: מכונית מרצדס אי קלאס חדשה. מסתבר שהגולפאית רשומה כשחקנית חובבנית, אבל בעברה היא היתה שחקנית גולף מקצועית ולכן היא לא יכלה להשתתף בטורניר. בית המשפט יכריע

הסיפור המוזר על מכונית הזכיה במרצדס
מרצדס E קלאס. העומדת במרכז המחלוקת צילום: מרצדס

האמריקאים משוגעים על גולף, הספורט הזה שבו חובטים בכדור קטן אל גומחה הפך פופולארי מאוד בארצות הברית וכאשר ספורט הופך פופולארי, אז סכומי כסף גדולים נכנסים למשוואה. הדוגמה הטובה ביותר לכך מופיעה בדיווחים אשר מגיעים מארצות הברית, לאחר שהזוכה לכאורה בטורניר גולף לא קיבלה את הפרס הנחשק: מכונית מרצדס אי קלאס חדשה.

כך, באירועי גולף הכבוד הגדול ביותר והפרסים הנחשקים ביותר שמורים למי שיכול לעשות את הבלתי אפשרי ולהשיג "הול אין וואן" כלומר לחבוט בכדור ולהטיס אותו ישר אל תוך חור קטן שנמצא במרחק של עשרות ולפעמים אפילו מאות מטרים, כי כדי להצליח במשימה כזאת צריך או הרבה כישרון או הרבה מזל או שילוב של השניים.

בין אם מדובר במזל ובין אם מדובר בכישרון - אמריקאית ששמה הוא לינדה צ'ן השתתפה בטורניר גולף למטרת צדקה באורלאנדו פלורידה, שהפרס שהובטח למשתתפיו שיצליחו לקלוע את הכדור בחבטה אחת היה מרצדס אי קלאס ששוויה בארצות הברית הוא כ-90 אלף דולר.

וכך, המזל או הכישרון האיר פנים לגולפאית שהצליחה לקלוע את הכדור הקטן לגומחה. אבל כאשר הגיע הזמן לתת את הפרס, הרוחות התלהטו. הסיבה לכך, מסבירים אמצעי תקשורת בארצות הברית, היא שהגולפאית רשומה כשחקנית חובבנית, אבל בעברה היא היתה שחקנית גולף מקצועית, כלומר מדובר במישהי שאומנם רשומה כעת כחובבנית אבל צברה שפע של ניסיון.

לפי הפרסומים בארצות הברית, הגולפאית המקצועית לשעבר דורשת או את הרכב או את הכסף, בגלל שלשיטתה היא כבר 15 שנים לא משחקת באופן מקצועי. האם כישרון גולף הוא משהו שנעלם? איננו יודעים, אבל מרצדס בחניה תמיד טוב שיש ובתי המשפט יכריעו האם היא ראויה לה.

 

מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד