כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זו מזוודה או אופנוע

פארודיה? פתרון יצירתי במיוחד להגיע מהרכבת לבית

הכירו את ה"מוטוקומפקטו", קטנוע קטן וזול שמסוגל להתקפל לגודל של מזוודה ולשמש כ"פתרון" לפקקים. בארצות הברית המוטוקומפקטו יעלה כ-995 דולר, מחיר שהוא לא זול אם מתייחסים אליו בתור סוג של קורקינט

פארודיה? פתרון יצירתי במיוחד להגיע מהרכבת לבית
הונדה מוטוקומפקטו אופנוע מתקפל צילום: הונדה

בעיית הפקקים והעומס הולכת ומשפיעה על כולם ולהונדה יש פתרון חדש-ישן. היצרנית היפנית מציגה את ה"מוטוקומפקטו", קטנוע קטן וזול שמסוגל להתקפל לגודל של מזוודה ולשמש כ"פתרון" למי שרוצה להחנות את המכונית ולהמשיך בפקקים עם קטנוע קטן.

הרעיון של הונדה אינו חדש, היצרנית הציגה קטנוע קטן ומתקפל כבר לפני כ-40 שנים (כיום מדובר בפריט אספנים מאוד מבוקש) אבל בניגוד ל"קטנוע המזוודה" הקודם של הונדה שצויד במנוע מזהם, המוטוקומפקטו החדש של הונדה מצויד במנוע חשמלי שמאפשר לו לנסוע 19 קילומטרים בין טעינות.

במצב מקופל: צילום הונדה

כלומר, תאורטית אפשר להחנות את המכונית בכניסה לפתח תקווה ולהשתחל בפקקים עד תל אביב ואפילו להישאר עם עוד קצת טווח. המוטוקומפקטו ניתן לטעינה משקע ביתי רגיל תוך שלוש וחצי שעות.

לפי הונדה, המוטוקומפקטו יכול להיכנס לתוך תיק באורך של 73 סנטימטרים ובגובה 54 סנטימטרים וברוחב 9.5 סנטימטרים. המשקל הוא כ-19 קילו והמהירות המרבית ביום טוב היא 25 קילומטרים לשעה. אותה מהירות אגב, שאליה מוגבלים אופניים עם מנוע עזר חשמלי וקורקינטים חשמליים (חוקיים כמובן).

וכמה עולה התענוג? ללקוחות בארצות הברית המוטוקומפקטו יעלה כ-995 דולר, מחיר שהוא לא זול אם מתייחסים אליו בתור סוג של קורקינט במזוודה, אבל מחיר שהוא זול אם חושבים עליו כקטנוע.

 

הונדה תל אביב פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד