י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מרנן ורבנן למשנה למנכ"ל מנורה מבטחים – "חובה מגדר 'ונשמרתם' לעשות לביטוח בריאות"

המשנה למנכ"ל מנורה מבטחים מר עמוס רוקח ביקר והתברך לקראת השנה החדשה אצל מרנן ורבנן שליט"א וזכה לשמוע מהם עידוד רב לפעילות בדגש על תחום הבריאות

מרנן ורבנן למשנה למנכ"ל מנורה מבטחים – "חובה מגדר 'ונשמרתם' לעשות לביטוח בריאות"
משנה למנכ"ל 'מנורה' אצל מרנן ורבנן צילום: דוד זר

מר עמוס רוקח המשנה למנכ"ל מנורה מבטחים זכה להתקבל לקראת ראש השנה בבתיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל ולהתברך מהם לרגל השנה החדשה.

המשנה למנכ"ל מנורה מבטחים עלה לבתיהם של הגה"צ רמ"ש אדלשטיין, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש מחפוד, ואצל הדיין הגרי"מ שטרן והציג בפניהם את הפעילות של חברת מנורה מבטחים שמאפשרת לציבור להיות מבוטחים בביטוח הבריאות הטובים והמותאמים לצרכי המשפחה החרדית.

הרבנים התעניינו על השירות שמנורה מבטחים מעניקה למבוטחי הבריאות כולל במקרים מורכבים בנושא בריאות.

משנה למנכ"ל 'מנורה' אצל מרנן ורבנן • דוד זר

מר רוקח שיתף את הרבנים והמחיש באמצעות מספר מקרים את גודל החשיבות לרכוש ביטוח בריאות. "אנו רואים מקרים רבים ומורכבים, שבהם אילולי ביטוח הבריאות, היה לבן אדם קושי אמיתי לקבל את המענה הרפואי המקצועי שהוא נזקק לו" אמר המשנה למנכ"ל והוסיף כי "בשל החשיבות שאנו רואים לתת את המענה הזמין ביותר, יש לנו צוות שעוסק בזה סביב השעון על מנת לתת מענה למקרים הרפואיים בכל שעה".

המשנה למנכ"ל חברת הביטוח הוסיף וציין את ההתאמה לצרכי הלקוחות כמו למשל העובדה כי בביטוח בריאות בתוכנית המשפחתית, החל מילד רביעי ניתן להצטרף ללא תשלום וכן כי צירוף תינוקות עד גיל 3 חודשים לפוליסה, ללא תקופת אכשרה, ההחזר הגבוה ביותר לתרופות, ורשימת הרופאים המנתחים הרחבה ביותר בישראל.

משנה למנכ"ל 'מנורה' אצל מרנן ורבנן • דוד זר

מרנן הרבנים שליט"א חידדו אף הם כי נושא הבריאות הוא חשוב ביותר, ולכן ישנה חשיבות לעשות את ההשתדלות הנכונה על מנת לאפשר את מקסימום הכיסוי הבריאותי לכל מקרה שלא יבוא.

לסיום איחלו הרבנים לחברי המשלחת שנה טובה תוך שהם מוסיפים כי הלוואי שלא יידרשו לתת את המענה הביטוחי בתחום הרפואה, אולם במקרים שבהם הדבר נצרך הרי שיזכו להיות שליחים להעניק את הסיוע הטוב ביותר.

 

 

מנורה מבטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד