כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מאות כבר הצטרפו

גדולי ישראל חתמו על השטר: "והסירותי" – הסגולה המיוחדת לשנה טובה ומתוקה

הסגולה שייסד מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל ממשיכה גם לאחר הסתלקותו לשמי מרום • תלמידיו ובני משפחתו הקרובים, קיימו 'מותב בית דין' יחד עם גדולי הפוסקים וקבעו פה אחד – הסגולה המיוחדת מעוילה לבריאות, שמירה ממחלות וגם מועילה למעוכבי שידוך • מאות כבר הצטרפו וקיבלו את השטר החתום על ידי גדולי התורה

גדולי ישראל חתמו על השטר: "והסירותי" – הסגולה המיוחדת לשנה טובה ומתוקה
מעמד הרבנים צילום: קופת העיר

המחלות, המכאובים, הייסורים שחווים אנשים מסביב, לא נעלמים מעינינו. בפרוס השנה החדשה, השאיפה העיקרית של כל אחד ואחד מאתינו היא פשוטה – שנהיה בריאים, אנחנו, בני הזוג שלנו, ההורים שלנו וכמובן כמובן הילדים שלנו.

את הדאגה העמוקה הזאת של כל הורה לילדיו, של כל בן להוריו ושל כל אדם לעצמו, ביקש מרן שר התורה רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל לבטל, ולשם כך תיקן את הסגולה המיוחדת כפי שקיבל מאביו קדוש ישראל רבינו הסטייפלער זצ"ל.

לקבלת הברכה "שלא יהיו חולים בביתו" הקליקו כאן>>>

הסגולה המכונה 'והסירותי' נועדה לפרוס סוכת הגנה על התורמים סכום שיש בו ממש לצדקה, למנוע מהם כל נגע ומחלה.

בימים האחרונים התכנסו רבני קרן 'והסירותי מחלה מקרבך', שהתמנו לתפקיד עוד בחיי חיותו ותחת עינו הפקוחה של מרן שר התורה זצ"ל: הגאונים הגדולים מרן עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שליט"א, מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן אביר ההוראה הגרמ"ש קליין שליט"א, מרא דכולא שמעתתא מרן הגרש"א שטרן שליט"א בעל ה'שביבי אש', חתנו חביבו של מרן שר התורה זצוק"ל, מרן הגר"י קולדצקי, ובנו חביבו של מרן שר התורה מרן הגרי"ש קנייבסקי שליט"א.

רבני הקרן פרסמו קריאה מיוחדת בה הם ממליצים בחום: "כל מי שעיניו בראשו, יטול סניגוריה זו של תרומה לקרן 'והסירותי', כי היא מציאות ברורה ומוכחת שכל התורם לחולים - לא יהיו חולים בביתו!".

הרבנים מוסיפים חידוש מיוחד ופסק דין חדש ומעניין: "אלו המצפים לזיווגם, הנחשבים "פלג גופא" גם הם בכלל החולים, ובכלל ברכת וגזירת רבינו זצ"ל ש"לא יהיו חולים בביתו".

הרבנים קובעים גם שמידי ערב ראש חודש יעלה שליח קופת העיר לציון הק' של רבינו חיים קניבסקי זצ"ל , להעתיר שגם בחודש הבעל"ט תתקיים ברכת וגזירת רבינו זצ"ל שכל התורמים לא יהיו חולים, ולא יהיו חולים בביתם, כמו שנהג מרן זצ"ל בחיים חיותו להעתיר מידי ער"ח על כך.

כמו הם קובעים בהחלטה יוצאת דופן כי "ועד רבני קרן והסירותי ממנים את עמוד התפלה מרן הגר"ש גלאי שליט"א לכנס מידי ערב ראש חודש מושב בית דין של גדולי ישראל ורבני קרן והסירותי- להתפלל כמנהגו של רבינו זצ"ל שגם בחודש הבעל"ט כל התורם לקרן עבור החולים- מידה כנגד מידה לא יהיו חולים בביתו".


לתוספת ברכה ושמירה מתחייבים הרבנים שליט"א "אנו מקבלים על עצמנו בלי נדר להוסיף מידי כמה ימים בברכת המזון תפלה מיוחדת עבור תורמי קרן והסירותי "הרחמן הוא יברך את תורמי קרן "והסירותי מחלה מקרבך" שעל ידי 'קופת העיר' – שתתקיים בהם גזירת וברכת רבינו הגדול שמריהו יוסף חיים ב"ר יעקב ישראל קניבסקי זיע"א שכל התורם לחולים לא יהיו חולים בביתו".


לסיום קובעים הרבנים כי "כל התורמים הקבועים לקרן והסירותי יקבלו שטר מיוחד עם כתב וחתימת יד קדשו של רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל, ועם פרטי התפלות שיעתירו עליהם בס"ד מידי חודש בחדשו, לאות ולעדות".
מאות רבות כבר הצטרפו, זה הזמן לעשות מעשה, ולחבור אליהם, לתרום 'סכום שיש בו ממש', ולזכות בשטר 'והסירותי' החתום על ידי מרנן ורבנן גדולי הפוסקים ובני ביתו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל.


לקבלת הברכה "שלא יהיו חולים בביתו" הקליקו כאן>>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד