כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עוררה סערה

הח"כית מ'עוצמה': "עמירם בן אוליאל חף מפשע וסובל בשביל כל עם ישראל"

חברת הכנסת לימור סון הר מלך השתתפה בכנס סיוע למען עמירם בן אוליאל שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה בדומא. הר מלך אמרה: "אני יודעת שהוא חף מפשע, אני חושבת שהוא סובל בשביל כל עם ישראל" 

הח"כית מ'עוצמה': "עמירם בן אוליאל חף מפשע וסובל בשביל כל עם ישראל"
עמירם בן אוליאל צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) לקחה אתמול (שני) חלק בכנס סיוע למען עמירם בן אוליאל שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה בדומא.

במהלך הכנס אמרה הח"כית: "אני יודעת שהוא חף מפשע, אני חושבת שהוא סובל בשביל כל עם ישראל".

סון הר מלך הוסיפה: "הייתי אצל עמירם והצדיק הזה, הצדיק הקדוש הזה, באמת, לא רק שהוא לא מוכן, אני מביאה איתי עוד גבר שיהיה באותו חדר איתו, שאני רק אעמוד מאחוריו ואסתתר. אף סוהרת, כשהוא עובר במסדרון, אף סוהרת לא נמצאת. וזה כל כך יפה בעיניי, הקדושה הזאת והשמירה הזאת, וזה רק מספר באמת מי האיש".

עוד אמרה הר-מלך: "אני לא תומכת ברוצח - אני יודעת שהוא חף מפשע. האיש הקדוש הזה, שבאמת אני חושבת שהוא סובל שם בשביל כל עם ישראל".

אחרי פרסום הדברים כתבה הח"כית בחשבון הטוויטר: "כן, אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם.

‏ואם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו 8 שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים. ‏פיקפקו גם בחפותו של זדורוב והנה הוא זוכה אחרי 17 שנה ואחרי פסק דין חלוט בעניינו. אני רק מקווה שאצל עמירם זה יקח פחות זמן".

 

 

עמירם בן אוליאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד