י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רשת ווישוז משיקה קולקציית סתיו-חורף 2024

בשורה משמחת למגזר החרדי: רשת ווישוז חברה למותג טראק תוך חתירה להנגשת נעלי איכות במיוחד לגברים מהמגזר החרדי • המותג מציעה נעליים בצבע שחור עם נוחות מרשימה ומחירים שווים לכל נפש

רשת ווישוז משיקה קולקציית סתיו-חורף 2024
ווישוז צילום: יח"צ

רשת ההנעלה הגדולה בישראל המונה כיום 85 סניפים, השיקה קולקציית סתיו- חורף בחדר קולקציה (שואו רום) של החברה השוכן בלב תל אביב. כבכל עונה הרשת מציעה מבחר עצום של דגמים מהמותגים המובילים. מגפיים, מגפונים, נעלי ספורט, נעלי ריצה, נעלי בית ועוד ועוד. הקולקצייה מלאה שיק, נוחות ואיכות.

במקום נכחו עיתונאיות, משפיעניות ומובילות דעת קהל שנהנו מהקולקציה החדשה וממפגש מרתק עם זוהר בנזינו, מנהלת השיווק הראשית של הרשת. זוהר ערכה למשתתפות סיור שכלל הסבר נרחב על המותגים המובילים. 

רשת ווישוז מביאה את המותגים המובילים בעולם אלינו לישראל. בלאנסטון, הוקה, קרוקס היי-דוד, זירו ועוד המון!

חברת קרוקס רואה בישראל חלוצת אופנה ועל כן דואגת לכך שאפילו המהדורות המוגבלות תגענה אל הקהל הישראלי. נעלי הקרוקס כבר מזמן יצאו מגבולות ההגדרה של הנעלה נוחה לבית בלבד. בשנים האחרונות הן מביאות לכאן בשורה חדשה ומרעננת- שיק ונוחות מסוג שעוד לא הכרתם. גבשושיות שמזרימות את הדם יעניקו תחושת קלילות ובריאות לאורך היום כולו והעיצוב המפתיע יהפוך כל הופעה פשוטה לאופנתית בטירוף. 

כמו כן לרשת יש את מותגי הבית המוצלחים כמו סבנטי ניין הפונה למבוגרים, קנדי ומגמה בנעלי הילדים. הדגש על איכות הוא מעל הכל וכמובן העיצוב גם הוא ברמה גבוהה ובגימור מוקפד.  

רשת ווישוז נמצאת בהתפתחות וצמיחה מתמדת. הבשורות על מותגים חדשים לא מפסיקות להגיע. גאפ וטראק, מותגי נעלי איכות עם שם עולמי יצאו לאחרונה אל הסניפים והאתר וכמובן שהיד תמיד נטויה. 

בשורה משמחת למגזר החרדי:

רשת ווישוז חברה למותג טראק תוך חתירה להנגשת נעלי איכות במיוחד לגברים מהמגזר החרדי.

המותג מציעה נעליים בצבע שחור עם נוחות מרשימה ומחירים שווים לכל נפש.

את קולקציית החורף ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר האונליין: weshoes.co.il

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד