י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רשת מקס סטוק ממשיכה לצמוח ולהוביל את שוק הדיסקאונט בישראל

הרשת פתחה את סניף בארות יצחק; סניף מספר 60 של הרשת • הסניף החדש והגדול ממוקם במתחם 'מבנה' בארות יצחק ומתפרש על שטח של כ- 3,300 מ"ר! 

רשת מקס סטוק ממשיכה לצמוח  ולהוביל את שוק הדיסקאונט בישראל
פתיחת סניף מקס סטוק בארות יצחק צילום: אוריה ברגיל

מקס סטוק, הרשת האהובה והפופולארית בישראל, ממשיכה במגמת הצמיחה וההתחדשות ופתחה את הסניף ה- 60 של הרשת במתחם 'מבנה' בארות יצחק. הסניף, שנפתח מתפרש על שטח של כ- 3,300 מ"ר  ובו כל מחלקות הרשת המוכרות והאהובות!

בפתיחת הסניף וגזירת הסרט נכח אורי מקס מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק שאף קבע מזוזה, כשלצידו שלמה כהן משנה למנכ"ל מקס סטוק, שי וקנין מנהל הסניף החדש,                 אלירון סיני מנהל תחום מרכזים מסחריים קבוצת 'מבנה',  בן שפורן מנהל נכסים ארצי קבוצת 'מבנה' ובכירים נוספים.

הסניף החדש מצטרף ל-59 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ולפתיחתו הגיעו מאות אנשים אשר נהנו מסניף גדול והתרשמו ממגוון עצום של אלפי פריטים ממגוון תחומים ומחלקות: ציוד משרדי, עיצוב הבית, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, פארם, 'סוכריה', ברזים, ניקיון ועוד.

לדברי אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "אני גאה ונרגש להמשיך את מגמת הצמיחה של הרשת ולהנגיש לקהל לקוחותינו את חווית הקניה הכי מגוונת והכי משתלמת עם סניף מספר 60 של הרשת במתחם 'מבנה' בארות יצחק. אנו מזמינים את תושבי האזור והקהל הרחב לקחת חלק בחגיגה, וליהנות כמו תמיד מחוויה משפחתית עם מגוון עצום של פריטים משתנים ומעודכנים ובעיקר ממחירים ללא תחרות המתאימים לכל כיס".

סניף מקס סטוק החדש ממוקם במתחם 'מבנה' בארות יצחק 

אודות רשת מקס

חברת מקס סטוק בע״מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם – Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.

הרשת מונה 60 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום , השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש.

הסניפים החדשים משתרעים על פני 2000-4000 מ"ר . בין סניפיה  העתידיים  של הרשת מתוכננים סניפים בעלי שתי קומות  - לחוויית קנייה מהנה במיוחד.

מיום הקמתה, כחלוצה  בתחום הדיסקאונט, חרטה Max על דגלה את אסטרטגית

 first price- best price, שהביאה ליצירת קהילת לקוחות מסורים ונאמנים, המלווים אותה ובוחרים בה כל פעם מחדש.

הרשת, שהביאה עימה בשורה צרכנית אמיתית לקהל הישראלי, פותחת את שעריה לכלל הלקוחות ומציעה יחד עם כ- 2000 עובדיה מגוון עשיר של פריטים מכל תחומי החיים,  במחירים הוגנים , המתאימים לכל כיס: חומרי ואביזרי יצירה, צעצועים לטווח גילאים רחב, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים מעולם חיות המחמד, אביזרי גינון, אביזרי ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, כלים חד פעמיים, ציוד משרדי,  ועוד.

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד