י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתנות ראש השנה שלא יישכחו כל החיים

שנת ה'תשפ"ד החלה באופן חגיגי במיוחד בבית מפעל הפיס, כאשר זה אחר זה הגיעו שמחים ומאושרים הזוכים בפרסים הראשונים בהגרלת הלוטו, משתי הגרלות שונות – זוכה ב־30 מיליון ₪ בהגרלה האחרונה שהתקיימה בשנת ה'תשפ"ג וזוכה ב־5 מילון ₪ בהגרלה הראשונה שהתקיימה בשנת ה'תשפ"ד

 מתנות ראש השנה שלא יישכחו כל החיים
הזוכה בפיס צילום: יח"צ

תחילה הגיע צעיר מאזור המרכז, רווק בתחילת שנות ה־30 לחייו, עוסק בתחום הקמעונאות ועדיין מתגורר עם הוריו, הוא הזוכה האחרון לשנת ה'תשפ"ג בפרס הראשון בלוטו - 30 מיליון שקלים. "זו היתה בסך הכל הפעם השלישית בימי חיי שמילאתי טופס לוטו״ סיפר הזוכה המאושר בהתרגשות לאנשי מפעל הפיס כשהגיע לקבל את הפרס.

הצעיר הינו אדם מאמין. "שיתפתי רק את בורא עולם והודיתי לו. לא ספרתי לאף אחד מלבדו על הזכייה. מה שבטוח, לאחר מחשבה, הגעתי למסקנה כי הזכייה לא תשנה דבר בחיי. אני מתכוון להמשיך לחסוך, לעבוד ולהיות מחושב כמו שחונכתי והתנהלתי עד כה".

הזוכה גילה את דבר זכייתו בלילה בו התקיימה ההגרלה. "השעה היתה מאוחרת בלילה, ומצאתי את עצמי לבד בחדר, מחזיק טופס ששווה מיליונים. לקח לי זמן לעכל מה קורה. לא הצלחתי לעצום עין במהלך הלילה. עד השעה 4:00 לפנות בוקר התהפכתי במיטה והמחשבות התרוצצו אצלי בראש ולא הרפו ממני. כצפוי, יום למחרת הייתי מאוד עייף והייתי צריך לארגן לעצמי 'יום התאוששות' לפני שאני מגיע לבית מפעל הפיס על מנת לקבל את הפרס, וזו הסיבה שהגעתי ביום חמישי ולא למחרת קיום ההגרלה ביום רביעי".

עוד שיתף הזוכה: "כרגע אני לא מתכוון לספר לאף אחד על הזכייה, אך מה שבטוח אעזור להוריי היקרים שכל השנים תמכו בי וסייעו רבות. הזכייה הזו היא גם שלהם".

ביום ראשון של מוצאי ראש השנה תשפ"ד נערכה הגרלת הלוטו הראשונה לשנה העברית שהניבה זוכה בפרס הראשון בלוטו בסך של 5 מיליון ₪.

הזוכה, אישה המתגוררת באזור השפלה, הגיעה מלווה בבעלה וסיפרה בהתרגשות: "המספרים שזכו מלווים אותי כבר שנתיים והם מהווים צירוף של תאריכי הלידה של בני המשפחה הקרובים. לפני כשנתיים כשנולד הנכד האחרון, החלטתי שזה הצירוף שבו אני דבקה עד לזכייה המיוחלת!".

עוד שיתפה הזוכה: "כשרכשתי את הכרטיס בערב החג, אמרתי לעצמי שתהיה לנו שנה טובה והתחלה טובה, ממש שלחתי מסר ליקום ואני כל כך שמחה שהיקום הקשיב ושמע אותי".

את דבר הזכייה גילתה הזוכה בצאת החג.

"החלטנו לספר לילדים שלנו ורק להם", סיפרה הזוכה והוסיפה: "התקשרנו לכל אחד וכמובן שבצד השני של הטלפון לא האמינו לנו".

"יש לנו חיים טובים, הקמנו משפחה לתפארת ואנחנו כל כך מאושרים שזכינו. אנחנו מתכננים לחלק את הזכייה בין הילדים על מנת שכל אחד ישדרג את חייו וכמובן כמו כל שנה ניסע לטיול משפחתי מורחב".

בצאתה מבית מפעל שיתפה הזוכה: "יש לי משפט שאני תמיד אומרת כשאני רוכשת כרטיס: אם אני מגיעה לרכוש סימן שאני אופטימית לגבי סיכויי הזכייה".

מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד