י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לקראת ראש השנה תשפ"ד התקבלה הנהלת מכבי במעונם של מרנן ורבנן שליט"א

רבנו מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א, מרן הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א, מרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מזוטשקא שליט"א, קיבלו בחביבות רבה את בכירי מכבי והודו להם על עשייתם הענפה בתחום הבריאות. מרנן ורבנן שליט"א בירכו אותם להמשך פעילותם הברוכה לטובת הציבור

לקראת ראש השנה תשפ"ד התקבלה הנהלת מכבי במעונם של מרנן ורבנן שליט"א
מכבי - ביקור אצל הרבנים לפני ראש השנה צילום: יח"צ

בכירי מכבי – ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, מנהל מחלקת דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי ר' משה שלזינגר, מנהל המגזר החרדי במכבי ר' בן ציון פדר ומנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה במכבי ר' יצחק קליין, התקבלו במעונם של מרנן ורבנן שליט"א לקראת ראש השנה תשפ"ד, שקיבלו אותם בחביבות רבה, הודו להם על עשייתם הענפה לטובת הציבור והביעו את קורת רוחם מהפעילות החשובה והשירותים המותאמים של מכבי לקהילה. לאחר מכן העניקו מברכתם להמשך פעילות ברוכה למען הכלל והפרט.

בהיותם במעונו של רבנו מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א, הודה רבנו מרן הגאון שליט"א לבכירי מכבי על הסיוע לכל פנייה והתייחס בדבריו לעניין הבדיקות המקדימות שמצילות חיים. "בעניין מה שהעליתם אודות בדיקות מקדימות ומצילות חיים, בוודאי שחובה לבצע אותן מדין ונשמרתם מאד לנפשותיכם". מרן הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א, ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה, ציין אף הוא את החשיבות להציל חיים ולבצע את הבדיקות שאין ספק שיכולות למנוע אסונות רבים. מרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, רבה של העיר בני ברק וחבר מועצת חכמי התורה: הלב כבר לא יכול לסבול ולשמוע את האסונות הרבים של אלמנים ואלמנות ויתומים רבים, ולכן וודאי שכיום מחויבים לעשות את הבדיקות. כ"ק מרן האדמו"ר מזוטשקא שליט"א שמע על המקרים הרבים שקרו לאחרונה ועל דרכי הפעולה שמכבי עושה בכל הריכוזים החרדיים למניעת התחלואה, ובפרט בקרב הצעירים, ואמר שיש צורך רב לעורר את הציבור לעשות את הבדיקות ובכך מצילים חיים של ממש.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "אנו פועלים בחשיבה מדויקת יחד עם הנוכחים מהנהלת מכבי להעצמת השירות הרפואי והמקצועי לטובת האוכלוסייה החרדית. עם הפנים קדימה לשנה החדשה, מכבי תמשיך להוביל את שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לטובת כלל חברי מכבי".

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד