י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעוררת סערה

העיתונאית מתגזענת: "גבר מזרחי דתי הוא צר אופקים"

העיתונאי והמגיש הדתי עופר "חדד", הגיב לתקרית שבה חולץ הרב יגאל לוינשטיין מלב תל אביב מוקף בשוטרים וגינה את המחאה. בתגובה כתבה כתבת 'הארץ' ענת קם, "גבר מזרחי דתי לא יודע מה זה ליברליזם ומנכס אותו לצרכיו צרי האופקים?"

העיתונאית מתגזענת: "גבר מזרחי דתי הוא צר אופקים"
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

עורכת מדור הדעות של 'הארץ', ענת קם מעוררת סערה בעקבות דברים שכתבה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר): "גבר מזרחי דתי לא יודע מה זה ליברליזם ומנכס אותו לצרכיו צרי האופקים? שוקינג".

את הדברים כתבה בתגובה לדברים שכתב כתב ומגיש 'חדשות 12', עופר חדד נגד המחאה ביום שלישי מול ארגון 'ראש יהודי' בתל אביב שבו התארח הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם צבאית 'בני דוד' ביישוב עלי. חדד כתב: "העובדה שרב מוסר שיעור תורה במדינת היהודים ונזקק לחילוץ היא חרפה שכל אדם ששותק מולה לא יוכל לטעון שהוא ליברל, פתוח או מאמין בשיח וכל המילים הגבוהות. הכל חארטה".

רבים התעמתו עם קם שלא היססה להשיב ולחזק את דבריה. כתב תחום המשפט ב'כאן', אבישי גרינצייג הגיב וכתב: "עיתונאי חדשות 12 העונה במקרה לשם עופר חדד הביע דעה אישית. עורכת מדור הדעות של עיתון הארץ ענת קם בתגובה: גבר מזרחי דתי הוא צר אופקים".

עוד כתב: "שנאת דתיים כבר נורמלה, שיהיה לבריאות לכל השונאים. עכשיו מתברר שגם אין בעיה להביע גזענות בוטה וחד משמעית נגד מזרחים. מה הולך פה?".

 

ענת קם עופר חדד אבישי גרינצייג גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד