כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בטקס יוקרתי

MG העניקה תואר יבואן מצטיין לנציגתה בישראל

קבוצת לובינסקי, זכתה בתואר יבואן מצטיין. בטקס שערך קונצרן הרכב הסיני SAIC מוטורס בלונדון, הוענק תואר "יבואן מצטיין" לקבוצת לובינסקי לצד נציגי שש מדינות נוספות. "לאורך השנים MG היתה תמיד פורצת דרך בשוק הישראלי"

MG העניקה תואר יבואן מצטיין לנציגתה בישראל
מימין דורי מנור יו"ר קבוצת לובינסקי, במרכז ג'או איימין נציג MG, משמאל דני שביט מנכ"ל קבוצת לובינסק צילום: באדיבות המצלם

קבוצת לובינסקי, זכתה בתואר יבואן מצטיין עבור מותג MG. בטקס יוקרתי שערך קונצרן הרכב הסיני SAIC מוטורס בלונדון ובו נכחו הנהלת הקונצרן, הנהלת מותג MG ונציגי יותר מ 100 המדינות בהן משווק מותג MG ברחבי העולם, הוענק תואר "יבואן מצטיין" לקבוצת לובינסקי לצד נציגי שש מדינות נוספות.

התואר הוענק לדורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי ולדני שביט, מנכ"ל לובינסקי על התוצאות העסקיות המרשימות בבניית מותג הרכב בישראל. מותג MG פועל בישראל תחת חברת הבת 'קאר-איסט' המנוהלת על ידי גיא כהן מאז 2018 והנו המותג הסיני הוותיק ביותר בישראל. פעילותו החלה תחת SAIC ולובינסקי בשנת 2010 ועד היום נמסרו בישראל כ- 18,000 כלי רכב.

הדגמים המובילים הם פלאג-אין הייבריד MG EHS עם כ-8,800 מסירות, MG ZS EV עם כ-2,700 מסירות של הרכב החשמלי. בנוסף דגמי הבנזין שעלו על הכבישים מונים MG ZS עם כ-2,500 מסירות, MG350 עם כ-1,350 מסירות וה-MG4 עם כ-1,000 מסירות.

דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי: "חתמנו על הסכם יבואן עם SAIC בתאריך 24 לספטמבר 2008, בדיוק לפני 15 שנה, לאחר הרבה תלאות מחסומים ומשוכות הצלחנו להביא לישראל את המכונית הסינית הראשונה בעולם, שעמדה בתקינה אירופית. MG550. נדרשנו להשקיע סכומים גבוהים לאורך הדרך אבל גם ידענו שיבוא יום והמכוניות הסיניות יכבשו את עולם הרכב. היום הזה הגיע. ואנחנו כאן כתף לכתף עם סאיק, בזכות המקצוענות השירותיות הנחישות והמבט לטווח ארוך של לובינסקי. לאורך השנים MG היתה תמיד פורצת דרך בשוק הישראלי".

2010 – הסינית הראשונה בעולם לעמוד בתקינה אירופית מגיעה לישראל.
2018 – ה-ZS הראשונה בהנגשת מוצר מלאה ללקוח עם נהיגות מבחן עד הבית ומכירה דיגיטלית מלאה של כלי רכב.
2020 – ZS EV החשמלית הנמכרת ביותר במדינת ישראל.
2022 – MG EHS הפלאג אין הנמכרת ביותר במדינת ישראל.
2023 – MG הינה המותג הסיני בעל היצע הדגמים החשמליים הנרחב ביותר במדינת ישראל עם MG4, MARVEL R, EHS PHEV, MG5 ו-ZS EV.

דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי סיכם: "סאיק היא היצרנית הגדולה בסין ומייצרת יותר מכפול מכוניות ממספר 2 (דונג פנג) וממספר 3 (FAW) וזה כבוד גדול לנו לקבל היום יבואן מצטיין".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד