כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סדנה הלכתית

יש בלעטלעך? כך תהפוך למומחה בד' המינים

סדנה הלכתית במתנה מבית 'לומדים כהלכה' תהפוך אותך למומחה לארבעת המינים 

יש בלעטלעך? כך תהפוך למומחה בד' המינים
ד' מינים צילום: Michael giladi/Flash90

בכל שנה אתה יוצא לשוק ארבעת המינים, מתמוגג מהריח מהאווירה מתקרב אל הדוכן מתבונן באתרוג בעין בוחנת, נותן מבט בלולב בהדסים. מסביב נזרקים כל מיני מושגים, בלעטעל, נקודה שחורה, תיומת לא סגורה עד הסוף, חוט משולש, אתה אולי קצת מכיר את המילים אבל לא יודע מה בדיוק זה אומר.

אתה בוחר אתרוג ורץ אתו למורה הוראה הקרוב, או מנסה למצוא בדוכן מייבין אחד, שיגיד לך אם הלולב מהודר א' או א' א'. כשאתה מגיע להדסים אתה בכלל מוצא את עצמך מתבלבל ומעדיף לקנות באריזה סגורה.

השנה זה הולך להשתנות. השנה אתה יכול להיות ה-מומחה לארבעת המינים. האחד הזה שכולם מתייעצים אתו. זה שהולך לשוק בביטחון וחוזר עם ארבעת המינים בלי הרבה ספיקות. לא כל הארבעה כי ערבות הוא קונה ביום האחרון.

איך זה קורה אתם שואלים? בזכות הסדנה הדיגיטלית של מכון 'לומדים כהלכה'. סדרת  שיעורים דיגיטלית קצרה,  שהוכנה במיוחד עבור אלו שאין להם רקע בארבעת המינים, תהפוך אותך בתוך זמן מקצר למומחה לארבעת המינים. בסדנה תכיר את כל המושגים בצורה ברורה ונהירה.

אחרי הסדנה אתם תהיו מבוקשים בשוק ארבעת המינים ותוכלו גם להסביר לחברים שמגיעים לדוכן, איזה אתרוג הוא מהודר ואיזה אתרוג פחות. המושגים שהיו נראים לכם זרים קצת, יהפכו להיות שגורים על לשונכם כבקיאים ורגילים.

לחצו כאן והשנה תהיו אתם תהיו ה-מומחים לארבעת המינים>>>

אתרוג לולב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד