י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עסקת הנדל"ן בעיר הצפונית: עשרות יחידות דיור ייבנו

שוק הנדל"ן בצפת ממשיך לנסוק. חברת נופי בראשית שי בגליל רכשה מגרשים לבניית 185 יח"ד בשכונת מצפה הימים בצפת ב-65 מיליון שקל מחברת הנדל"ן עמרם אברהם. הצפי להיקף המכירות בפרוייקט לפחות 300 מיליון ש"ח

עסקת הנדל"ן בעיר הצפונית: עשרות יחידות דיור ייבנו
הדמיות בניה בצפת צילום: רן ון דן ברגן

קבוצת רונן גנון אחזקות ממשיכה להרחיב את השקעותיה בעיר צפת וכעת משלימה החברה רכישת פרוייקט יחודי באחת מפיסות הקרקע הנדירות בצפת.

במסגרת הפרויקט הייחודי מקימה החברה 185 יחידות דיור, 13 מבנים בני 6-7 קומות הכוללים מגוון רחב של דירת המתאימות לכל סוגי האוכלוסיות החל מדירות קטנות למשפחות צעירות של 2.5-3 חדרים, 4 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, חניות ומחסנים. בנוסף יבנה במסגרת הפרוייקט סופר מרקט שכונתי. צפי המכירות בפרוייקט לפחות 300 מיליון ש"ח.

הפרוייקט יבנה וישווק בקרוב כאשר 50% מהדירות ישווקו במסגרת פרוייקט מחיר למשתכן ו50% ישווקו לשוק החופשי.

מעמד החתימה. צילום: שלום דוויק.

פרוייקט נופי בראשית תוכנן בקפידה ובעיצוב מרהיב ומושקע על ידי האדריכל זהר אלטמן שביצע את התכנון לחברת עמרם אברהם כאשר בכל קומה מתוכננים שני יחידות דיור בלבד, לכלל הדירות מפרט טכני עשיר ותכנון אדריכלי יוצא דופן, כאשר הבניין כולו ישלב חיפויים של אבן היוצרים מראה ייחודי ושונה בנוף השכונתי. הדיירים ייהנו מסביבה ירוקה וחלל כניסה מרשים.

המגרשים בשכונת מצפה הימים יושבים מול נוף מרהיב על קו ראשון אל מול הכנרת ולהרי הגליל שהופך את המגורים לחווית נופש בכל ימות השנה.

חברת נופי בראשית שי בגליל מקבוצת רונן גנון אחזקות ממשיכה בהשקעותיה הרבות בעיר צפת שלאחרונה מחירי הנדל״ן בה הרקיעו שחקים וזאת עקב הביקושים הגדולים לדירות וההיצע הדל של הקרקעות.

הדמיות: רן ון דן ברגן.

שכונת מצפה הימים בצפת היא בחירה מתבקשת למשפחות וזוגות צעירים בתחילת דרכם המעוניינים להשתקע ולבנות את ביתם. הנגישות הגבוהה לכניסה לעיר ומחוצה לה, הקרבה למרכז העיר והנופים עוצרי הנשימה של השכונה הופכים את השכונה למרחב חיים אידיאלי ומבוקש במיוחד.

משקיעים שכבר זיהו את גודל הפוטנציאל של השכונה המתפתחת, יוכלו גם הם ליהנות מעליית הערך הצפויה של נכס חדש עם רמת ביצוע גבוהה במיקום מנצח.

נדל"ן צפת יחידות דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!