ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בפגישתם בארה"ב

נשיא דרום קוריאה ביקש מנתניהו לרכוש מערכות הגנה

בפגישה אתמול בשולי עצרת האו"ם ביקש נשיא דרום קוריאה מראש הממשלה נתניהו לרכוש מערכות הגנה ישראליות נגד טילים - בהן כיפת ברזל

נשיא דרום קוריאה ביקש מנתניהו לרכוש מערכות הגנה
מערכת כיפת ברזל במודיעין צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

במהלך פגישתם אתמול בשולי עצרת האו"ם, הביע נשיא דרום קוריאה בקשה בפני ראש הממשלה נתניהו לרכוש מערכות הגנה ישראליות נגד טילים, בהן כיפת ברזל וחץ, כך פורסם ב"ישראל היום".

יחד עם זאת אף הביע הנשיא עניין בכתב"מים הישראליים. בקשה זו מגיעה בשל האיום התמידי על דרום קוריאה על ידי שכנתה מצפון, ששיגרה מספר פעמים טילים לשטחה. בדרום קוריאה מקווים שמערכות ההגנה הישראליות יעזרו בעניין זה.

נזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק. המנהיגים סקרו בשיחתם שורה ארוכה של תחומים לשת״פ, וסיכמו לקיים עבודת מטה מתואמת על מנת לבחון את האפשרויות הגלומות בכל נושא ונושא. כמו כן נדונו בשיחתם סוגיות בינלאומיות ואזוריות אקטואליות.

רה"מ נתניהו אמר בפתח פגישתם: "תודה לך הנשיא, אני שמח לקבל את פניך. לישראל ולדרום קוריאה יש הזדמנויות נהדרות - שתינו מדינות דמוקרטיות המפתחות טכנולוגיות שצופות פני עתיד. אני נוהג לומר ש'העתיד שייך לאלה שמקדמים חדשנות' - ושתינו אומות שבולטות בחדשנות. אם נשתף פעולה, נצליח עוד יותר יחד".

בנימין נתניהו דרום קוריאה העצרת הכללית של האו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד