כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הנתונים המלאים

סקר מנדטים: הליכוד מגביר את הפער על המחנה הממלכתי

בסקר ערוץ 14 מקבל הליכוד 31 מנדטים, בעוד המחנה הממלכתי ארבעה פחות. גוש הימין עומד על 58 מנדטים. יחד עם זאת, 93% מתומכי הקואליציה חשבו שביקורו של נתניהו חשוב ומועיל

סקר מנדטים: הליכוד מגביר את הפער על המחנה הממלכתי
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90/פלאש 90

סקר דיירקט פולס שפורסם הערב (חמישי) ב'ערוץ 14' מציג התחזקות. לו הבחירות היו מתקיימות היום - הליכוד היה מסיים עם 31 מנדטים, המחנה הממלכתי עם 27, יש עתיד - 16, ש"ס - 10, יהדות התורה - 7, ישראל ביתנו - 6, הציונות הדתית - 5, עוצמה יהודית - 5, רע"מ - 5, מרצ - 4, וחד"ש תע"ל 4.

לפי הסקר, גוש נתניהו עומד על כ-58 מנדטים. נתונים אלו מגיעים על רקע ההתקרבות להסכם עם סעודיה.

יחד עם זאת, הסקר בדק מה דעת הציבור על ביקורו של ראש הממשלה בימים אלו בארה"ב. 93% מתומכי הקואליציה חשבו שביקורו של נתניהו היה חשוב ומועיל. 60% מתומכי האופוזיציה שחשבו שהביקור היה מיותר.

כמו כן בדק סקר 'ערוץ 14' את שאלת ההתאמה לראשות הממשלה: כאשר נתניהו מול בני גנץ: נתניהו עם 51% ואילו גנץ 36%. מול לפיד: נתניהו זוכה ל-52% תמיכה, לעומת לפיד שרק 28% רוצים אותו שוב ראש ממשלה.

אמש נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בניו יורק, זאת לאחר 9 חודשי כהונה בהם ראש הממשלה לא הוזמן לבית הלבן.

הנשיא ביידן אמר בפתח הפגישה: "לפני 75 שנה, בן-גוריון דיבר על ישראל כ"חלום הדורות". מאז אנחנו עומדים זה לצד הזה. לאחרונה, למשל במסדרון הכלכלי הודו-סעודיה-ישראל-אירופה. נדבר על ערכינו הדמוקרטיים המשותפים, פתרון שתי המדינות, ומניעת נשק גרעיני מאיראן".

סקר מנדטים ערוץ 14 סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד