כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בתחנת הרכבת

פיגוע בירושלים: מאבטח נדקר, המחבל מנוטרל

פיגוע דקירה בתחנת הרכבת גבעת המבתר בירושלים. מאבטח בתחנת הרכבת הקלה נדקר, הוא נפצע קל בידו, המחבל נוטרל ופונה לבית החולים | המחבל בן 19 ממזרח ירושלים

פיגוע בירושלים: מאבטח נדקר, המחבל מנוטרל
פיגוע הדקירה בירושלים צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

מאבטח בתחנת הרכבת הקלה נדקר הערב (חמישי) באזור גבעת המבתר בירושלים. כתוצאה מכך הוא נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

המחבל בן 19 תושב מזרח ירושלים, נוטרל בירי, וכוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן במקום.

ממד"א נמסר כי בשעה 21:02 התקבל דיווח במרחב ירושלים, על פצוע מדקירה בתחנת רכבת הקלה בגבעת המבתר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופנינו לבי"ח הדסה בהר הצופים, גבר בשנות ה-20 במצב קל בהכרה מלאה.

משה ערבליך, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני תוך עצירת הדימומים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בהכרה מלאה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל".

הסכין בזירה. צילום: דוברות המשטרה.

חובש רפואת חירום במד"א, חיים בלך סיפר: "הפצוע היה בתחנת הרכבת כשהוא בהכרה מלאה. סיפרו לנו שהוא הותקף על ידי המחבל ונפצע באורח קל בידו. בזמן שהוא נאבק במחבל שוטר שהיה במקום סייע לו וניטרל את המחבל. הענקנו לפצוע טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".

פיגוע דקירה ירושלים איחוד הצלה הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד