י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מרתון שיחות

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם קבוצת מנהיגי מדינות

ראש הממשלה נתניהו בפגישה עם קבוצת מנהיגי מדינות הפסיפיק - הודה להם על תמיכתם העקבית במדינת ישראל. והנחה לפעול לסייע בהתמודדותם עם השלכות שינויי האקלים

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם קבוצת מנהיגי מדינות
ראש הממשלה נתניהו עם מנהיגי מדינות הפסיפיק צילום: אבי אוחיון / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם קבוצת מנהיגי מדינות הפסיפיק, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק. בפגישה השתתפו נשיא פלאו סורנגל ויפס ג'וניור, נשיא נאורו ראס קון, נשיא איי מרשל דייוויד קבואה, ראש ממשלת פיג'י סיטיבני רבוקה, סגן ראש ממשלת פפואה ניו גיני ג'ון רוסו ומזכ"ל פורום האיים הפאסיפיים הנרי פונה.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני שמח מאוד לקיים את הפגישה הזאת. אתם ידידים טובים של ישראל וישראל ידידה טובה שלכם - יש לנו כל כך הרבה במשותף". ראש הממשלה הודה להם על תמיכתם רבת השנים במדינת ישראל ועל פעילותם במוסדות האו"ם.

ראש הממשלה נתניהו ציין כי ישראל מהווה מרכז עולמי בחדשנות ויכולות בהתמודדות עם משבר האקלים המסכן את כלל האנושות ובפרט את מדינות האיים. רה"מ נתניהו הציע לפעול באופן אקטיבי לסייע במציאת פתרונות להתמודדות עם השלכות האקלים בקבוצת איים אלו. רה"מ נתניהו הודה למנהיגי פיג'י ונאורו שאמרו במסגרת הפגישה כי הם פועלים לפתוח בהקדם שגרירויות בישראל.

העצרת הכללית של האו"ם בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד