כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
יצאו מאדמת עציצים

גבר אמריקאי מת לאחר שנחיל דבורים עקץ אותו שוב ושוב

גבר מקנטאקי - ארה"ב מת לאחר שנחיל דבורים תקף אותו במרפסת הקדמית של ביתו. הדבורים יצאו מאדמת עציצים שהאיש הזיז, כך מסר חוקר מקרי המוות. לא ברור אם הוא היה אלרגי לדבורים, או כמה פעמים הוא נעקץ

גבר אמריקאי מת לאחר שנחיל דבורים עקץ אותו שוב ושוב
דבורים צילום: unsplash

גבר מקנטקי מת השבוע לאחר שנחיל דבורים עקץ אותו שוב ושוב בזמן שהזיז אדמה במרפסת הקדמית של ביתו, כך לפי חוקר מקרי המוות. משרד חוקרי מקרי המוות של מחוז הרלן מסר כי מייקל ויין אלפורד הותקף ביום שני בביתו בדיזניי, סמוך לגבול וירג'יניה. ללא ידיעתו של הגבר בן ה-59, הוא הפריע לנחיל של דבורים.

"האיש העביר שקית ישנה של אדמת עציצים מהמרפסת שלו ונעקץ על ידי נחיל של דבורים מתוך השקית", אמר משרד חוקר מקרי המוות בהודעה לעיתונות שפורסמה בפייסבוק ביום שלישי האחרון.

משפחתו של האיש ביצעה מיד החייאה ואמבולנס לקח אותו לבית החולים. מותו נקבע זמן קצר לפני 18:00 ביום שני האחרון, כך אמר חוקר מקרי המוות.

לא ברור אם הוא היה אלרגי לדבורים, או כמה פעמים הוא נעקץ. ג'ון ג'ונס, חוקר מקרי המוות, אמר ל"וושינגטון פוסט" ביום חמישי כי סיבת המוות הרשמית של אלפורד עדיין לא נקבעה עד לתוצאות הנתיחה. "נראה שזו תאונה טרגית בשלב זה", אמר ג'ונס.

כמעט 800 אנשים מתו מעקיצות של דבורים, בין השנים 2011 ל-2021, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. מספר מקרי המוות הרב ביותר במשך שנה בודדת במהלך פרק זמן זה היה 89 בשנת 2017. רוב האנשים יכולים לסבול 10 עקיצות לכל קילוגרם ממשקל הגוף, כך על פי משרד החקלאות האמריקאי.

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד