כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פייגלין לנתניהו: "הציבור איבד אמון בקואליציה"

העבודה, מרצ ויהדות התורה הגישו הצעות חוק לפיזור הכנסת • פייגלין: "תן לציבור לומר את דברו. מגיעה לו ממשלה יציבה"

צלם: יעקב כהן
צלם: יעקב כהן

לקראת הפגישות הצפויות היום (ב) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, קורא הצהריים סגן יו״ר הכנסת ח"כ משה פייגלין (הליכוד) לראש הממשלה ללכת לבחירות.

"הציבור שבחר בך איבד את האמון בקואליציה המסוכסכת והלא מתפקדת הזאת. יש עתיד מוכיחים מדי יום שאפילו ההווה לא מעניין אותם וציפי לבני עסוקה רק בשרידות הפוליטית שלה. עצור את המשחק הפוליטי המביך הזה על גבו של הציבור והכרז על בחירות. תן לציבור לומר את דברו. לעם בישראל מגיעה ממשלה יציבה, המייצגת הסכמה לאומית רחבה ותקווה".

יצויין כי אמש נפגש ראש הממשלה נתניהו עם שר החוץ אביגדור ליברמן. השניים דנו במשבר הקואליציוני, במטרה לנסות ולהימנע מללכת לבחירות.

במקביל, סיעות העבודה ומרצ הניחו הבוקר על שולחן נשיאות הכנסת הצעת חוק לפיזור הכנסת. ההצעה תעלה להצבעה ביום ד' הקרוב במליאת הכנסת.

ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג אמר: "הממשלה של נתניהו תקועה ולא מתפקדת וכל יום נוסף שלה לוקח את ישראל כמה צעדים אחורה. בזמן שחברי הממשלה מנהלים קרבות אגו אין מי שינהל את המדינה והגיע הזמן לשים למחדל הזה סוף. אזרחי ישראל לא יכולים להמשיך להיות בני ערובה בידי נתניהו ולפיד, מגיעה להם הנהגה אחרת, שפויה ויוזמת".

ראשת מרצ, ח"כ זהבה גלאון אמרה: "הממשלה הזאת צריכה להתפזר. היא נכשלה בהגנה על הדמוקרטיה, על זכויות האדם, הפערים הכלכליים הולכים וגדלים, אין שלום ולכן מן הראוי שהכנסת תתפזר כמה שיותר מהר".

סיעת יהדות התורה הגישה הצעה הבוקר הצעה לפיזור הכנסת. ח"כ אורי מקלב הגיש את ההצעה לפיזור ו-7 חברי הסיעה חתמו.

גם סיעת ש"ס הצטרפה להצעות: ח"כ אברהם מיכאלי הגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת בשם הסיעה.
נתניהו בחירות פייגלין הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד