כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ההסכם עם סעודיה

בן גביר מאיים: "ויתורים לפלסטינים - יפרקו הממשלה"

אחרי נאום ראש הממשלה נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם גורמים בסביבת השר בן גביר אמרו כי "ויתורים לפלסטינים בעסקה עם סעודיה יביאו לפירוק הממשלה". לדבריהם, "אם בפועל יתחילו לעסוק בוויתורים ופגיעה בריבונות זה סימן שגנץ ייכנס"

בן גביר מאיים: "ויתורים לפלסטינים - יפרקו הממשלה"
בן גביר ונתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גורמים בסביבת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיבו לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם ואמרו כי "ויתורים לפלסטינים בעסקה עם סעודיה יביאו לפירוק הממשלה".

הגורמים אמרו: "הנאום יפה מאוד ויש שם אמירות חשובות אבל השאלה האמיתית זו המשמעות שלו בשטח ואיך זה יתבטא. אם זה נשאר בקו של הנאום אנו לחלוטין איתו! תומכים ומעודדים. הוא מוביל סדר יום בינלאומי לקידום מדינת ישראל - מעולה".

הגורמים הבהירו: "אבל אם בפועל יתחילו לעסוק בוויתורים ופגיעה בריבונות זה סימן שגנץ ייכנס. עוצמה יהודית לא תאפשר שלום תמורת שטחים או שלום תמורת פגיעה בריבונות של מדינת ישראל".

כזכור, בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם אמר נתניהו: "אני מאמין שאנחנו על סיפה של פריצת דרך נוספת - הסכם היסטורי בין ישראל לסעודיה. שלום כזה יעשה כברת דרך לקראת סיום הסכסוך הישראלי-ערבי, ויעודד מדינות אחרות לנרמל את יחסיהן עם ישראל. הן יקדמו את השלום עם הפלסטינים ויביאו לפיוס בין יהדות לאיסלאם, בין ירושלים למכה, בין צאצאי יצחק וצאצאי ישמעאל".

 

בנימין נתניהו סעודיה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד