י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתניהו בורח מהתקשורת

העיתונאי ירון אברהם תקף: "אין את הג'קוזי של ערוץ 14"

ברקע החלטתו של נתניהו שלא להתראיין לכלי תקשורת ישראליים במהלך ביקורו בארה"ב, התעורר ויכוח נוקב באולפן החדשות סביב הסיבות לביטול: ירון אברהם: "נתניהו מעדיף את הג'קוזי של ערוץ 14"

העיתונאי ירון אברהם תקף: "אין את הג'קוזי של ערוץ 14"
נתניהו בראיון לערוץ 14 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעת ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק במהלכה נועד עם מספר מנהיגים בעולם ובראשם עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כשהנושא המרכזי בו דנו המנהיגים היה הנורמליזציה בין ישראל לסעודיה, לשכת ראש הממשלה הסכימה לראיונות של נתניהו לכלי תקשורת ישראלים, אך לבסוף חזרו בהם והדבר בוטל ובמקום זאת התראיין נתניהו רק לכלי תקשורת אמריקאים.

בישראל נשמעת ביקורת רבה מצד עיתונאים על כך שנתניהו, מאז כניסתו המחודשת ללשכת ראש הממשלה, מעדיף להתראיין רק לרשתות זרות ובכך הוא מדלג על כלי התקשרות הישראלים, למרות הסערה הרבה במדינה סביב הרפורמה המשפטית ונושאים נוספים.

במהלך סוף השבוע דנו בנושא באולפן חדשות 12 ולאחר שהעיתונאית דניאלה רוט אבנרי הסבירה כי ראש הממשלה נמנע מראיונות לערוצים הישראלים בגלל האיבה שלהם כלפיו, העיתונאי ירון אברהם הפתיע ואמר: "בא נקרע רגע את המסכות. נתניהו לא מגיע לערוצים 11, 12 ו-13 כי אין בהם את הג'קוזי של 14 ולא יהיה בהם את הג'קוזי של ערוץ 14".

הוא הוסיף כי "צריך להגיד את הדבר הזה בצורה ישירה. מי שחושב שבגלל שמדובר בראש ממשלת ישראל אנחנו צריכים לשבת פה כמו עציצים ולתת לו לדבר במשך שלוש דקות בלי להשחיל שאלה, בשביל זה יש פוסט בפייסבוק".

 

 

בנימין נתניהו ארה"ב ירון אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד