ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024

התגובה החרדית: "רוצים בחירות עכשיו"

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "להגיע להסכמה על מועד קרוב ככל האפשר לבחירות" גם 'יהדות התורה' מעדיפה בחירות

צילום:אהרן ברוך ליבוביץ
צילום:אהרן ברוך ליבוביץ

המפלגות החרדיות לא יצטרפו לממשלתו הקורסת של בנימין נתניהו, כך הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כי 'יהדות התורה'.

כתגובה על הפיצוץ בין שר האוצר לראש הממשלה בנימין נתניהו אמר יו״ר ש״ס אריה דרעי: "אני קורא לכל ראשי הסיעות להתכנס לאלתר ולהגיע להסכמה על מועד קרוב ככל האפשר לקיום הבחירות.

"אזרחי ישראל זכאים לממשלה חברתית שתפעל למענם ולא נגדם. ש״ס תעמוד על דרישות הברזל שלה בכל ממשלה שתקום. 1. 30 ש״ח שכר מינימום. 2. ביטול מע״מ על מוצרי יסוד".

גם ח"כ משה גפני מ'יהדות התורה' הודיע כי לא הוזמן לפגישה עם ראש הממשלה ולו היה מוזמן היה 'קורע את ההזמנה'. "שביבי יאכל את העוגה שבישל עם לפיד", הודיע, "אין כל ספק שיאיר לפיד ינסה בכל דרך להעביר את הכדור התקשורתי לחרדים ולטעון שפרש בגלל דיל עם החרדים אבל לא נאפשר זאת. החרדים לא במשחק הזה. לפיד נכשל בתפקידו, ונתניהו יאכל את העוגה שבישל בברית עם לפיד ובהדרת החרדים מהממשלה".

ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב: "יש לפטר מיד את שר האוצר ושרי "יש עתיד". אם לא יפוטרו לפני פיזור הכנסת אנחנו ניקלע לתקופת "ממשלת מעבר" כשאין יוצא ואין בא. שרי "יש עתיד" ינסו להתנכל ולהתנקם לילדי ישראל בחינוך החרדי. לפיד ימשיך להרוס את הכלכלה ולהעדיף את העשירים תומכי "יש עתיד", על חשבון הזוגות הצעירים והעובדים החיים משכר מינימום".

ח"כ יעקב אשר הגיב כי: "אין מילה אחת טובה להספיד את הממשלה הזו, היא תזכר לדיראון עולם. החל מהרגע, יחדל לפיד להינות מהפריבלגיה של פרשן ומסית וייבחן על כשלונותיו כשר האוצר אשר יהדהדו במערכת הבחירות".
בחירות לפיד דרעי שס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד