כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נעצרו מול אקדחים שלופים

ילדים לקחו את הרכב של אמא שלהם ונסעו 320 קילומטרים

אחים בפלורידה, בני 10 ו-11, נעצרו מול אקדחים שלופים, לאחר שלקחו את המכונית של אמא שלהם ונסעו בכביש המהיר 320 קילומטרים מהבית. השוטרים, חשבו שיש להם עסק עם גנבי מכוניות, שלפו את האקדחים והורו למי שנמצא במכונית לצאת החוצה

ילדים לקחו את הרכב של אמא שלהם ונסעו 320 קילומטרים
הרכב של האמא צילום: Alachua County Sheriff’s Office

ילד בן 10 מפלורידה ואחותו בת ה-11 ברחו לקליפורניה ונסעו למרחק 320 ק"מ במכונית של אמם, הם נעצרו על ידי השריף בכביש המהיר, כך מסרו הרשויות.

משרד השריף של מחוז אלאצ'ואה מסר שאנשיו הבחינו במכונית סדאן בכביש המהיר 75 בצפון פלורידה קצת לפני השעה 4 לפנות בוקר ביום חמישי האחרון. אמם של הילדים דיווחה על גניבה של הרכב ועל כך שילדיה נעדרים ארבע שעות קודם לכן במערב פלורידה.

השוטרים, שחשבו שיש להם עסק עם גנבי מכוניות כולל חטיפת ילדים, שלפו את אקדחים והורו למי שנמצא במכונית לצאת החוצה. "להפתעתם הרבה, השוטרים צפו בנהג בן 10 יוצא מהרכב יחד עם אחותו בת ה-11", נמסר בהודעת מחלקת השריף.

הילדים סיפרו שהילדה התעצבנה שאמם לקחה ממנה את המכשירים האלקטרוניים בגלל התנהגות לא טובה, אז הילד הסיע אותה לקליפורניה. הילדים תוחקרו על ידי בלשים שאמרו כי אין כל ראיה שהם קיבלו יחס לא הולם מאמם או ממישהו אחר בבית.

האם סירבה להגיש תלונה והילדים שוחררו. שמות האם והילדים לא פורסמו.

ארצות הברית גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד