כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שיגר מסר לאנשי המחאה

סער נגד נתניהו ולפיד: "מתדלקים מלחמת אחים"

חה"כ גדעון סער תקף את נתניהו ולפיד בעקבות תגובותיהם למפגן השנאה בתל אביב. "איזה 'מנהיגים' מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים?", תהה סער. הוא שיגר מסר לאנשי המחאה ואמר: "אל תתפתו להפוך את המחאה למערכה כנגד הדת"

סער נגד נתניהו ולפיד: "מתדלקים מלחמת אחים"
גדעון סער צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חה"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי) התייחס הבוקר (שלישי) למפגן השנאה של אנשי השמאל הקיצוני נגד תפילות יום הכיפורים ותקף את הפוליטיקאים מימין ומשמאל.

סער כתב: "'היהודים יודעים לשנוא', אמר לי יותר מפעם אחת ראש הממשלה אריאל שרון ז״ל, שבמהלך חייו זכה למנות גדושות של שנאה מכל חלקי עם ישראל. כל חלק בתורו".

סער הוסיף: "משפט זה מהדהד באוזני מאמש בעקבות האירועים המכוערים בת״א ביום הכיפורים. בעקבותיהם הגיעו גם תגובות מכוערות של נתניהו, בן גביר, לפיד (כן, גם אתה לפיד!). כל אחד מהם ניסה להוסיף עוד קיסם (או קצת דלק) למדורה במקום לנסות לכבותה".

סער תקף: "איזה ״מנהיגים״ מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים? יש דברים שאסור שתהיה עליהם מחלוקת: יש לכבד פסקי דין של בתי המשפט שלנו. יש מקום לכולם במרחב הציבורי שלנו. וכן, זה כולל גם את המורשת היהודית המשותפת לכולנו".

לדבריו, "מי שמגדפים ומשפילים יהודים דתיים אינם מגנים על אופייה של העיר תל-אביב כעיר ליברלית וחופשית. נהפוך הוא. הם אינם מסירי מחיצות אלא הם מגביהים את החומות בין חלקי עמנו".

הוא שיגר מסר לאנשי המחאה ואמר: לחברי הנאבקים עמי שכם אל שכם להגנת המשטר הדמוקרטי בישראל אומר: אל תתפתו לניסיונות להפוך את המחאה למערכה כנגד הדת, מסורת ישראל או זכותנו על הארץ. כל אלה יכשלו. לא תהיה מלחמת אחים!

גדעון סער בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד