א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
עליה במספר החולים

משלוח של חיסוני קורונה חדשים יגיע לישראל

הערב ינחת בישראל משלוח ראשון של חיסוני קורונה חדשים, 200 אלף החיסונים שיגיעו מותאמים לזני האומיקרון החדשים. בימים האחרונים ישנה עליה במספר החולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים

משלוח של חיסוני קורונה חדשים יגיע לישראל
וירוס הקורונה צילום: Pixabay

הערב ינחת בישראל משלוח ראשון של חיסוני הקורונה החדשים, של חברת מודרנה. 200 אלף החיסונים שיגיעו מותאמים לזני האומיקרון החדשים. על פי הדיווח, בתוכנית 'הבוקר הזה' עם אריה גולן בכאן רשת ב, משרד הבריאות פעל להקדמת המשלוח הראשון עקב העלייה הנמשכת בתחלואה ונעשו מאמצים לפני כניסת ערב יום כיפור להביאם כבר היום.

עוד דווח, כי בימים האחרונים ממשיכה העלייה במספר החולים המאושפזים בבתי החולים במצב קשה. משרד הבריאות עדכן את קופות החולים בהיערכות למתן החיסונים, מייד לאחר חג הסוכות. על פי ההנחיות של המשרד החיסון מומלץ לכלל האוכלוסייה מגיל חצי שנה אבל מומלץ במיוחד לאוכלוסיות בסיכון, על פי ההנחיות יש לחסן תחילה את מי שמוגדרים בקבוצות סיכון מעל גיל 12.

לפי הגדרות משרד הבריאות החיסון מומלץ בתחילה למי שמעל גיל 60, לדיירי מוסדות סיעוד ודיור מוגן, מדוכאי חיסון ונשים בהריון. בעוד כשבועיים עד שלושה שבועות צפויים להגיע כחצי מיליון חיסונים נוספים ובהמשך יגיעו עוד יותר ממיליון חיסונים לישראל.

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד