י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

החופשה האולטימטיבית לסיום הקיץ ופתיחת השנה בקייקי כפר בלום

הקיץ והחופש הגדול כבר מאחורינו, הסתיו ועונת חגי תשרי כאן וזה הזמן המושלם לצאת לעוד חופשה אחת אחרונה לפני שמתחילים את השנה. חופשה לריענון וטעינת מצברים לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, בין אם מדובר בחופשה של יום, סוף שבוע או יותר מכך. הגליל העליון הוא אחד היעדים המוצלחים והמתבקשים ביותר לחופשה בתקופה זו של השנה, בפרט הפעילות האטרקטיבית מכולם, זו שמציעים בקייקי כפר בלום...

החופשה האולטימטיבית לסיום הקיץ ופתיחת השנה בקייקי כפר בלום
קיאקים צילום: pixabay

מה הופך את הצפון, ובפרט את הגליל העליון, ליעד המומלץ והמושלם עבור חופשת פתיחת שנה בתקופה זו? בפרט, מדוע דווקא האטרקציה של קייקים בירדן מהווה את הפעילות האולטימטיבית, עבור כל משפחה או קבוצה היוצאת לחופשה יחד?

העונה המושלמת לנפוש בצפון ובעיקר בסביבת הירדן

צפון הארץ מהווה את אחד מיעדי התיירות האטרקטיביים והפופולאריים ביותר לכל אורך השנה, אך על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעונות הקיץ והסתיו (גם כן עונה יחסית חמה, באזור בו אנו נמצאים בעולם...), הצפון הוא היעד האולטימטיבי. עכשיו, כשמתחיל הסתיו, מזג האוויר בצפון מושלם – נעים, לא חם מדי ועדיין לא קר כלל, האוויר נקי והנופים מרהיבים ביופיים. בפרט, מי נהר הירדן נעימים במיוחד בעונה זו, וסביבת הנהר כולה פסטוראלית, מזמינה ומלאת חיים מקומיים.

המוני ישראל כבר פינו את מרבית אתרי התיירות והנופש מאחר והחופש הגדול הסתיים, ובין החגים (כמו גם במהלכם) ניתן למצוא לא מעט הזדמנויות בהן אזורים כמו הגליל העליון אינם הומי אדם.

עם זאת, כל שירותי התיירות של הצפון והגליל העליון עדיין פועלים במלוא היקפם, ומציעים מגוון רחב של בתי הארחה ואירוח, צימרים, בתי מלון, אטרקציות תיירותיות שונות וכיוצ"ב. בקיצור – לא יהיה משעמם ולא יהיה חסר מה לעשות וכיצד להעביר את הזמן עם הילדים במהלך החופשה...

במתחם של  קייקי כפר בלום (הסמוך לנקודת הסיום של מסלול הקייקים והרפטינג, אליו נגיע מייד) ניתן למצוא גם מקום אירוח ו"גלמפינג" מזמין במיוחד, המאפשר לשהות בחייק הטבע וממש בסמוך לנהר, אך בתנאי נוחות של חופשה לכל דבר ועניין..

הפעילות האולטימטיבית לכל חופשה – קייקים בירדן

שייט קייקים או רפטינג בנהר הירדן מהווה בתקופה זו של השנה את הפעילות האולטימטיבית לילדים, בני נוער, משפחות, קבוצות וכל הרכב אחר בו נגיע לחופשה.

מדובר בפעילות בטוחה ומלהיבה בעת ובעונה אחת, אשר תעביר לנו בקלות יום שלם מהחופשה (או שניתן לנסוע בבוקר, לעשות את המסלול ולהספיק לחזור הבייתה בערב. גם אפשרות...). פעילות זו מתאימה לכולם בעת ובעונה אחת – ילדים ובני נוער וודאי יתלהבו מהשייט על הנהר, יוכלו לחתור במרץ, לטבול כמה שהם רוצים במים הנעימים של הירדן ואף להתחרות ביניהם כאוות נפשם. המבוגרים יותר בינינו, שאולי ישמחו לפעילות מעט רגועה ונינוחה יותר, יכולים פשוט לשבת רגל על רגל ולתת לזרם הרגוע והנעים של הנהר לקחת את הקייק או הסירה לכל אורך הדרך. ניתן להתפצל לקייקים/סירות שונות, כך שכל אחד יוכל לקבל את סוג החוויה בו הוא מעוניין.

בקיצור, הפעילות האולטימטיבית לחופשה האולטימטיבית. עכשיו, רגע לפני החורף ופתיחתה בפועל של השנה, זה הזמן המושלם!...

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד