א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לילד שכבר יש לו הכל

יצרנית רכבי העילית בנטלי משיקה תלת אופן

יצרני רכבי יוקרה משקיעים תקציבים גם בפיתוח של "צעצועים" המיועדים דווקא לילדיהם של הלקוחות, במטרה לייצר אצלם זהות מותגית כבר בגיל צעיר • צפו בבנטלי של הילדים

יצרנית רכבי העילית בנטלי משיקה תלת אופן
BENTLEY צילום: בנטלי לילדים

בנטלי הבריטית משיקה כלי רכב חדש ולשם שינוי מחירו אינו מעל מיליון שקל, הבעיה היא שמדובר בצעצוע לילדים: לפי הודעתה הרשמית, בנטלי משיקה תלת אופן לילדים, שתוכנן ועוצב "בהשראת מולינר", חטיבת היוקרה של בנטלי.

שלא במפתיע, יצרני רכבי היוקרה משקיעים לא מעט תקציבים גם בפיתוח של "צעצועים" המיועדים דווקא לילדיהם של הלקוחות, במטרה לייצר אצלם זהות מותגית כבר בגיל צעיר, כלומר שהילד יראה מה אבא אוהב וירצה גם - ובדרך כלל מחירם של הצעצועים נקבע מראש ברמות שיבהירו היטב שרק לקוחות אמידים במיוחד יוכלו לרכוש אותם אך התלת אופן של בנטלי, לפי הצהרת היצרן, עולה 595 ליש"ט, כלומר כ-2,800 שקל. לשם השוואה, מחירו של תלת אופן לפעוטות עומד כיום על כ-80 עד 200 שקל בחנויות בישראל, זאת לפי בדיקה שביצענו לפני יום כיפור.

לפי בנטלי, הרוכשים יקבלו מושב עור בתפירה ידנית, צמיגים שניתן לנפח (בניגוד לצמיגים קשיחים), סמל קדמי מצופה כרום וצבע ייחודי בעבודת יד. לפי בנטלי, התלת אופן מיועד לילדים בגילאי חצי שנה עד חמש וגם כולל מדרכי רגליים מיוחדים שניתנים לכיוון. האמת? אנחנו הינו צוחקים בפה מלא על ה"צעצוע" של המיליונרים אבל לפי נתוני איגוד יבואני הרכב השנה נמכרו בישראל 15 מכוניות של בנטלי, כך שכנראה שיש מי שישמח לקנות לילד כזה צעצוע.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד