א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ישי מתנצל: מכתב הפיטורין דלף בטעות לתקשורת

"אינני עסקן פוליטי ואין בכוונתי לשחק במגרש פוליטי, לא שיערתי עד כמה נושא שנראה לכאורה טכני מנהלי תפס כותרות ראשיות"

ישי מתנצל: מכתב הפיטורין דלף בטעות לתקשורת

יהושע ישי, יו"ר המועצה הדתית בירושלים, שלח היום (ג) מכתב התנצלות לרבה האשכנזי של העיר, הגאון רבי אריה שטרן, בעקבות דליפתו של מכתב הפיטורין שהעביר לו אתמול.

"אני מבקש במכתבי זה להביע את התנצלותי על השתלשלות הדברים שנגרמה בעתיו של מכתבי בנוגע להמשך כהונתך. וודאי שלא התכוונתי להביא הדברים לדיון ציבורי ובכוונתי לבדוק כיצד הדברים דלפו לתקשורת.

"כיו"ר הוועדה הממונה אני מחוייב למנהל הציבורי התקין של המועצה, ולוואי והייתי יכול להעיד על עצמי שאני מצליח לעמוד בזה על קוצו של יוד, אולם לכך מוניתי ובדרך זו הצלחתי בס"ד להוציא את המועצה מהתרסקות כלכלית שכללה גירעון בסך של כ – 50 מיליון ₪, להביא אותה לאיזון תקציבי ולתת ביטחון כלכלי לעובדי המועצה.

"אינני עסקן פוליטי ואין בכוונתי לשחק במגרש פוליטי כזה או אחר, לא שיערתי עד כמה נושא שנראה לכאורה טכני מנהלי תפס כותרות ראשיות בכמה רשתות תקשורת. לצערי היה מי שבחר לעשות שימוש במכתבי על מנת לנגח את כבוד הרב.

"בוודאי לא באתי לפגוע בכבוד הרב וזו גם לא הייתה כוונתי ראיה לדבר ההתייחסות לקליטת הרב, במסגרת הכללים שנקבעו על ידי המשרד, והעבודה המשותפת מאז בחירתו. אני מניח שמכתבי יצר תהודה שפגעה באופן אישי בכת"ר ועל כך אני מיצר ומתנצל. אני אדאג שמכתבי זה יובא לפרסום בתקשורת". מסיים ישי את דבריו.
ישי התנצלות שטרן מכתב רב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד