כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מפגן השנאה בת"א

בליכוד תקפו את גנץ: "מסרב לגנות תוקפי מתפללים"

בליכוד תקפו את בני גנץ לאחר שלא גינה את תקיפת המתפללים בערב יום כיפור בתל אביב. "גנץ מדבר גבוהה גבוהה על אחדות, אך מעודד בשתיקתו שנאת חינם ומסרב לגנות תוקפי מתפללים". המחנה הממלכתי: "נתניהו עובד בלהעמיק את הקרע"

בליכוד תקפו את גנץ: "מסרב לגנות תוקפי מתפללים"
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90/פלאש 90

בליכוד תקפו היום (שלישי) את יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ אחרי שלא גינה את מפגן השנאה בתל אביב ביום כיפור ודרשו ממנו לגנות את המעשה באופן מפורש.

מהליכוד נמסר: "גנץ שמדבר גבוהה גבוהה על אחדות, מעודד בשתיקתו שנאת חינם ומסרב לגנות תוקפי מתפללים בערב יום הכיפורים. אנו דורשים מגנץ לגנות בפה מלא, בלי אולי ובלי אבל, את האלימות ואת הפרובוקציות מצד פעילי השמאל בערב יום הכיפורים".

במחנה הממלכתי הגיבו מנגד ומסרו: "בזמן שגנץ פועל למנוע את הקרע בעם - נתניהו עובד בלהעמיק אותו. טוב היה עושה ראש הממשלה אם היה נוהג באחריות ופועל להרגעת הרוחות במקום להוסיף פלגנות ושיסוי בעם ישראל, ולנסות להפיק רווח פוליטי מהתמונות המדאיגות כל כך, ביום הקדוש לנו ביותר. הגיע הזמן למנהיגות אחרת".

כזכור, אחרי מפגן השנאה אמש בתל אביב, יו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ בחר להאשים את המתפללים ואת ראש הממשלה: "במשך 75 שנה הצליח רוב גדול של הישראלים להגיע להסכמות על המרחב הציבורי ביום הכיפורים, כך שיותאם לפי הקהילה. ‏75 שנה הצליחו ציבורים לכבד האחד את השני למרות השוני, ולא הכניסו פוליטיקה ליום הכיפורים".

"‏כעת, מי שהחליט להפריד בינינו - הצליח לחלל גם את היום הקדוש הזה בכפייה ובשנאת חינם. ומי אם לא ראש הממשלה, מחולל השנאה הגדול ביותר, הוא זה שבוחר כעת ללבות את האש, ביחד עם פוליטיקאים שהחליטו להפוך את המרחב הציבור שלנו - לאזור אסון. ‏אני קורא לכל המנהיגים לגלות אחריות, ולהפסיק את השיח ואת המעשים מחרחרי המדון. לציבור אני מבקש להגיד, יש היגיון לאפשר למרחב הציבורי להתנהל לפי מאפייני האוכלוסייה, ובמקרה הזה התקבלה פסיקה נכונה לטעמי, שהסמיכה את עיריית תל אביב לקבוע את הנהלים. ‏אך חשוב מכך, עלינו לזכור - במקום שבו יש מי שמדרדרים אותנו למלחמת אחים, המשימה של כולנו היא למנוע אותה", כך גנץ.

הליכוד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד