כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מתרעננים בסוכות עם מגוון משקאות שוופס

לסעודות החג, לארוחת צהרים בחול המועד או לטיולים בטבע בחיק המשפחה. מגוון משקאות מרעננים בטעם מיוחד, החל מסדרת מוגזי הפירות, מוגז עדין, סודה בטעמים ועד למים בטעמים

מתרעננים בסוכות עם מגוון משקאות שוופס
שוופס בסוכות צילום: יח"צ

סוכות. אווירה שאין שני לה. חג מלא אורות ואווירה טובה. כל בני המשפחה יושבים בסוכה ונהנים מארוחות בחיק המשפחה. יוצאים לטייל ברחבי הארץ ונהנים מתחילתו של הסתיו. מוזמנים ליהנות עם מגוון משקאות שוופס בטעמים שונים. בשוופס - מותג משקאות מהמובילים בישראל, כל אחד מתחבר למשקה בטעם מסוים או לסודה - שקיימת במגוון טעמים.

סדרה פופולארית במיוחד היא סדרת המוגז עדין, שהינה ייחודית בכך שהיא עם חצי מכמות הסוכר ובטעם מושלם וכוללת משקאות בטעמי פירות מרעננים ובמתיקות מעודנת; פירות יער, תפוח ליים, אפרסק, אננס וענבי ריזלינג.

מגוון משקאות שוופס זוכים לכשרות המהודרת של בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א, ומציעים מבחר רחב של משקאות, בהם סודה בטעמים מיוחדים וייחודיים כמו תפוח, לימון, נענע ליים, אננס, פירות יער. משקאות ללא סוכר בטעם אננס, לימונייד, תפוחים. מבחר טעמים של שתייה מוגזת בטעמי פירות כמו תפוחים, ענבים, לימונדה ורודה, למונייד, תות ליים, אשכולית אדומה. בנוסף, תמצאו את המוחיטו, שקיים גם ללא סוכר. כמו כן קיימים משקאות שוופס בסדרת המים בטעמים, המרעננים במיוחד.

מוזמנים לחזור לשגרה עם שוופס ולהתרענן בכל לגימה בטעם שאהוב עליכם.

כשרות: בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א.

להשיג ברשתות השיווק

שוופס מאחלת ללקוחותיה ולכל בית ישראל – חג שמח

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד