כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מתנות לאורחים עם טעם טוב בפה

כאשר האורחים באירוע שלנו יוצאים בחזרה לבתיהם, נחמד להעניק להם מתנה מתוקה ומרגשת שתשאיר להם זיכרון מתוק של הערב המיוחד. מארזי שוקולדים עם הדפסות אישיות הם בחירה מצוינת – קראו עליהם פה   

מתנות לאורחים עם טעם טוב בפה
חבילת בר מצווה צילום: רוי שוקולד

בשיתוף רוי שוקולד

כאשר אנחנו מזמינים אנשים לחגוג איתנו ביום שמחתנו, חשוב לנו כי תהיה זו בעבורם חוויה נפלאה ומרגשת ושהם ירגישו כי אנחנו מעריכים את השתתפותם. האירוע עצמו הוא כמובן המקום המושלם לברך את האורחים שלנו, להודות להם ולפנק אותם בארוחה משובחת, באלכוהול חופשי, במוזיקה מצוינת ובכל שאר הרכיבים שהופכים אירוע למושלם. ובסיום הערב, כשהאורחים שלנו יעזבו את האירוע, נעניק להם עוד פינוק אחד – מתנה מתוקה ומקסימה שאומרת "תודה רבה".

מתנה עם טעם טוב בפה

ישנם רעיונות רבים ושונים למתנות לאורחים באירוע שלכם, ועל מנת לבחור את המתנה הנכונה ביותר עליכם לחשוב לפני הכול מה אתם אוהבים ומה מייצג אתכם היטב, וכמובן, מה אוהבים האורחים שלכם. ואם יש דבר אחד שכנראה כולם אוהבים, בכל גיל ובכל מצב, הרי זה שוקולד. מי יכול לסרב לשוקולד טעים ואיכותי בסיומו של אירוע ארוך? מי יכול להתאפק ולא לטרוף אותו כבר במכונית בדרך הביתה או למחרת עם הקפה של הבוקר?

כאשר אתם מחפשים מתנות לאורחים בחתונה, שוקולדים הם פיתרון מצוין. באתר רוי שוקולד תוכלו לבחור את מספר הפרלינים בטעמים שונים שייכללו במארז האישי שיקבל כל אורח, וגם תוכלו להוסיף מסר אישי משלכם למתנה. את המארז שבו נמצאים הפרלינים תוכלו לעצב בצבעים התואמים לקו העיצובי של החתונה שלכם ואף לשלב הדפסה אישית של שמות החתן והכלה, תאריך האירוע או כל דבר אחר שתבחרו.

שוקולד הוא פיתרון מצוין גם בעבור מזכרות לבר מצווה או לבת מצווה, שכן הוא אהוב גם על הקהל הצעיר וגם על הקהל המבוגר, כך שתוכלו להיות בטוחים שכולם ייהנו מהטעמים המתוקים של המתנה. מבין מגוון המארזים בגדלים השונים, עליכם לבחור את זה שהכי מתאים לתקציב ולרצונות שלכם, ואז להחליט כיצד לעצב את האריזה ואת השוקולדים שבתוכה כך שיתקבל מסר אישי ומיוחד, שיעלה חיוך על פני מי שיקבל אותם.

קרדיט: רוי שוקולד

שוקולדים עם נגיעה אישית

הדפסה על שוקולד היא דרך נפלאה להפוך את השוקולדים הטעימים והמשובחים לאורחים שלכם לטובים אפילו יותר, וללא ספק לאישיים ומרגשים יותר. הזכרנו כבר קודם כי ניתן להדפיס על אריזת השוקולדים ולעצב אותה לפי טעמכם, בין אם מדובר באריזת פח או באריזת קרטון, אך מה עם האפשרות להדפיס את המסר האישי או את התמונה המיוחדת שלכם ישירות על השוקולד עצמו?

ובכן, אתם בהחלט יכולים לדמיין כיצד ייראו השוקולדים שיקבלו האורחים שלכם – עם הדפס "תודה רבה" על גבי פרלין במילוי משובח, עם כיתוב "בקרוב אצלכם" על גבי שוקולד על מקל ענקי, עם תמונת חתן או כלת השמחה (או שניהם) על גבי טבלת שוקולד ועוד ועוד. החיוך שיעלה על פניהם של האורחים עוד בטרם ינגסו את הביס הראשון הוא זה שיהפוך את המזכרת שלכם למיוחדת ובלתי נשכחת, וזה הרי מה שכולנו רוצים בסופו של דבר, לא?

 המתנות שאתם בוחרים לאורחים באירוע שלכם צריכות להשאיר להם טעם טוב בפה וזיכרון מתוק בלב. מארז שוקולד בהתאמה אישית הוא ללא ספק מזכרת שכל אורח ישמח לקבל, אבל חייבים להודות שהיא כנראה לא תישאר אצלו לזמן רב... בתיאבון!

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד