כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מנכ"ל מאוחדת התקבל לקראת השנה החדשה בבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל ששיבחו את פעילות מאוחדת

בין היתר ביקר מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן יחד מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן ובכירים נוספים אצל מרן רה"י הגר"ד לנדו, מרן רה"י הגרב"ד פוברסקי, מרן רה"י הגרמ"ה הירש וחבר מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש מחפוד • גדולי ישראל התפעלו מהיקף הובלתה של מאוחדת במגזר החרדי, ובירכו את המנכ"ל ואת חברי המשלחת על העשייה החשובה והמסורה למען הציבור בכל רחבי הארץ

מנכ"ל מאוחדת התקבל לקראת השנה החדשה בבתי מרנן ורבנן גדולי ישראל ששיבחו את פעילות מאוחדת
ביקור מנכ"ל מאוחדת בבית גדולי ישראל צילום: יח"צ

לקראת השנה החדשה קיים מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן ביקור רב רושם אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו, מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, מרן ר"י פוניבז' הגרב"ד פוברסקי ומרן הגר"ש מחפוד חבר מועצת חכמי התורה, והתברך מפיהם על הפעילות של מאוחדת.

אל המנכ"ל התלוו בביקורים מנהל מחוז מרכז הרב משה כהן, הרב דודי שוורץ יועץ מנכ"ל, הרב חנוך דנציגר מנהל מגזר חרדי מחוז דרום, הרב ברוך ברוין מנהל מגזר חרדי מגזר צפון והרב יהודה לוי מנהל השיווק במחוז ירושלים

במהלך הביקורים סיפר המנכ"ל למרנן ורבנן גדולי ישראל על הזכות הגדולה של מאוחדת להיות הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי, עם פריסת המרפאות הרחבה ביותר ועל כך שבכל הערים והשכונות החרדיות מאוחדת דואגת לפתוח עוד ועוד מרפאות קהילתיות כדי שהציבור החרדי יוכל לקבל את מכלול שירותי הרפואה במרפאה שקרובה לביתו, במרחק הליכה מהבית, מבלי שיצטרכו לנדוד לשכונות מרוחקות.

במהלך הביקורים המנכ"ל ציין שבמאוחדת יש כאלף עובדים המגיעים מתוך הציבור החרדי ונמצאים במגוון תפקידים מגוונים וכן את עובדת היותם עובדים מקצועיים ומסורים שהשתלבו בשדרת הניהול של מאוחדת. כמו כן, ציין המנכ"ל את כינוסי רפואה והלכה שיזמה מאוחדת בכל ערי הציבור החרדי בארץ, בהשתתפות גדולי הפוסקים שליט"א וטובי המומחים של מאוחדת בכל מקצועות הבריאות, על מנת לשלב רפואה והלכה, תוך התייעצות מתמדת עם מורי ההוראה שבכל עיר ובכל שכונה.

גדולי ישראל התפעלו מהיקף הובלתה של מאוחדת במגזר החרדי, ובירכו את המנכ"ל ואת חברי המשלחת על העשייה החשובה והמסורה למען הציבור בכל רחבי הארץ, תוך שהם מדגישים את חשיבות שיתוף הפעולה בין הרבנים והלקוחות לבין הנהלת הקופה ואנשי הצוות המקצועי.

בביקור אצל מרן ר"י פוניבז' הגרב"ד פוברסקי הוא שיתף בין היתר בתגובות שהוא מקבל מאברכים ובני תורה בעת שפוגש אותם בביקוריו השונים, כשהם מודים לו על ההתאמה המיוחדת של מאוחדת.

בסיום הפגישה ביקש המנכ"ל עצה טובה מראש הישיבה כיצד לנהוג, כשמרן ראש הישיבה עונה לו: "כשאתה מסייע ועוזר לחולים תכוון לשם שמיים" ובירך ש"בזכות זה תזכה לבריאות איתנה וחיים טובים".

משם המשיכה המשלחת לגבעת הישיבה בסלבודקא. בתחילה התקבל המנכ"ל אצל מרן רה"י הגר"ד לנדו שברכו בחמימות שימשיך לסייע לכולם ולקדש שם שמיים. בסיום הביקור איחל מרן ראש הישיבה לכל חברי המשלחת ברכה והצלחה.

ביקור מיוחד התקיים לאחר מכן בביתו של מרן ראש ישיבת סלבודקא הגרמ"ה הירש שהביע התעניינות רבה על פעילותה של מאוחדת, וציין במיוחד את המינוי של הרב משה כהן מבכירי הקופה כשלראשנה מונה אדם חרדי לתפקיד הבכיר של מנהל מחוז. רה"י האציל על המנכ"ל, מנהל המחוז ושאר הנוכחים מברכתו ואיחל להם הצלחה רבה.

את הסיור בבני ברק סיימה המשלחת במעונו של חבר מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש מחפוד, שם הצטרף ישראל בן ששון מנהל קשרי הקהילה בבני ברק. המנכ"ל הציג בפני הרב את בכירי הקופה והוסיף וסקר את מגוון הפעילות של מאוחדת בכלל ובקשר עם הרבנים והקהילה החרדית בפרט.

מרן הגר"ש מחפוד בירך את המנכ"ל בחמימות, ולבקשת העצה הטובה של המנכ"ל ענה הגר"ש מחפוד כי "בעצם זה שאתה עוזר ומסייע ליהודים, זה הברכה" ובירך אותו כי יזכה לאריכות ימים ושנים טובות ויזכה לסייע רק בנסיבות משמחות.

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד