ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
קצר יותר, זול יותר

לראשונה: טיסות ישירות מישראל לאנטוורפן

עד כה ההגעה ליעד המבוקש הצריכה נחיתה בשדות מרוחקים דבר שייקר עלויות והאריך דרסטית את זמני ההגעה. הקו החדש הושק תודות לפעילות עסקנים בקהילה המקומית ובתמיכת שגרירות ישראל בבלגיה

לראשונה: טיסות ישירות מישראל לאנטוורפן
חרדים באנטוורפן צילום: Nati Shohat/FLASH90

בשורה תעופתית דרמטית לטסים מישראל לאנטוורפן שבבלגיה (ובחזרה): חברת טוי הודיעה כי תפעיל החל מחודש דצמבר הקרוב 2 טיסות שבועיות מנתב"ג לאנטוורפן.

כידוע באנטוורפן מתגוררת אחת הקהילות החרדיות הגדולות באירופה. אלא שעד היום, למרות שיש שדה תעופה בקרבת מקום, ההגעה לעיר נעשתה רק באמצעות טיסות לשדות התעופה בבריסל ובשרלואה המרוחקות ממנה, דבר שסירבל משמעותית את ההגעה לעיר (וממנה) והקשה על הנוסעים הרבים בהם משפחות ברוכות ילדים.

בשנים האחרונות פעלו מספר עסקנים מהקהילה החרדית באנטוורפן מול גורמי תעופה בנושא. העסקנים קיבלו גיבוי משגרירות ישראל בבלגיה שהכירה בנחיצות הענין. כעת כאמור הודיעה חברת טוי כי תפעיל טיסות ישירות בקו נתב"ג – אנטוורפן.

מומחי תעופה מעריכים כי הדבר יוביל להוזלת כרטיסי הטיסה לבלגיה גם בקווים לשרלואה ולבריסל, לאור התחרות שהקו החדש ייצור והפופולריות לה הוא צפוי.

שגרירת ישראל בבלגיה עידית רוזנצוויג אבו בירכה על הבשורה, ומסרה: "אנו שמחים ומברכים על הקו החדש בין תל אביב ואנטוורפן. הקו ישרת לא רק את הקהילה היהודית אלא גם אנשי עסקים רבים כיוון שאנטוורפן היא המרכז הכלכלי של בלגיה, דבר שיתרום לחיזוק הקשרים הכלכליים בין המדינות". 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מזה קרוב לשנתיים התקיימו השיחות, כאשר מי שהטיל את כל כובד משקלו להביא לידי ביצוע הוא מר אלי טראו קונסול הכבוד של ישראל בבלגיה. 

 

בלגיה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד