כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ליברמן: "במקום להתלכד הולכים להתקוטט"

שר החוץ קיים מסיבת עיתונאים והבהיר כי "אני עדיין מאמין שיכולנו אחרת ולא היינו צריכים להתגלגל לבחירות"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

לקראת ההצבעה מחר (ד) על פיזור הכנסת, כינס הצהריים שר החוץ אביגדור ליברמן מסיבת עיתונאים במשרד החוץ בירושלים, ובמהלכה התייחס למצב הפוליטי והמשבר הקואליציוני לאחר פגישת נתניהו לפיד.

"אני לא רוצה להתעסק בסיבות למה הגענו לכאן, ואני עדיין מאמין שיכולנו אחרת ולא היינו צריכים להתגלגל לבחירות. כעת אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו חוזרים למסלול מיד לאחר הבחירות. האתגרים הם רבים ועצם הבחירות לא פוטרות אותנו מלהתמודד איתם.

"אנחנו עדיין מדינה בלי תקציב, שאולי עומדת בפני שביתה כללית במשק. יש גם לא מעט אתגרים בזירה המדינית וגם הטרור מרים ראש. כולנו היינו צריכים להתלכד וכרגע במקום זה אנחנו הולכים להתקוטט במשך כמה חודשים".

יצויין, כי אמש פורסמה החלטתו של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, כי בקדנציה הבאה שרי המפלגה שיכהנו בממשלה יצטרכו לפרוש מהכנסת ולהישאר חברי ממשלה בלבד, כך ייכנסו עוד נציגים של המפלגה לכנסת.

גורם בישראל ביתנו אומר ל'בחדרי חרדים', כי המצב שנוצר בקדנציה הנוכחית בה היה מחסור חמור בכוח אדם בועדת הכנסת - עקב תפקידיהם של השרים וסגני שרים, ובכך נפלה עיקר העבודה על כתפיהם של מספר קטן של חברי הכנסת של הסיעה, היה גורם מרכזי בהחלטה.
ישראל ביתנו ליברמן שרים מפלגה שר חוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד