י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בלתי נתפס

נאמני חברת הנדל"ן בדו"ח לבית המשפט: "מכירה כפולה של דירות"

הנאמנים שמוו לחברת רום כנרת שהוכרזה בתור חדלת פירעון לפני חודש הגישו דו"ח שחושף ניהול לקוי וכן מכירת אותן דירות יותר מפעם אחת | כל זאת בזמן שהמנכ"ל כלל לא נמצא בארץ

נאמני חברת הנדל"ן בדו"ח לבית המשפט: "מכירה כפולה של דירות"
צילום: מתוך אתר מחיר למשתכן

הנאמנים שמונו לחברת הנדל"ן הנמצאת בהליכי חדלת פירעון, רום כנרת, הגישו (שלישי) את הדו"ח הראשון שלהם לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כך מדווח ב'דה מרקר'. בדו"ח מובאת סקירה על מצב הפרויקטים של החברה במגדלי 'סי טאואר' בבת ים ומנסה להביא לסיום הסיפור לטובת כל הנוגעים בדבר.

בדו"ח, שהוגש על ידי הנאמנים עורכי הדין אהוד גינדס ושי מילוא, נכתב כי "הרוכשים מוצאים את עצמם כעת מול שוקת שבורה אל מול חברה חדלת פירעון שפעלה כחברה יזמית בתחפושת של מארגנת קבוצות רכישה".

כמו כן נכתב כי רום כנרת עשתה שימוש במכונת שיווק משומנת במטרה למשוך את הרוכשים, כאשר  בפועל אף אחד מהמגדלים של 'סי טאואר' לא הושלם, ולחלק מהבניינים אין היתר כלל. עוד בדו"ח הוסיפו כי בכל המגדלים נעשו עסקות כפולות, שזו הגדרה לפעולה של מכירת אותה דירה יותר מפעם אחת, וחלק מהדירות אף תוכננו בצורת שלא מתיישבת עם התוכנית בניין עיר. בנוסף, צוין בדו"ח כי המחיר הסופי  היה צפוי להיות גבוה יותר ממה שהובטח, וכי שדרת הניהול של רום כנרת כלל לא תואם חברה בסדר גודל שכזה, ואין בו תפקידים קריטיים כגון מנהל כספים, צוות הנדסי וצוות הנהלת חשבונות.

כל זאת בזמן שהמנכ"ל של חברת רום כנרת, אילן ששון, כלל לא נמצא בארץ ושוהה בדובאי - לטענתו הסיבה היא במטרה למצוא משקיע שירכוש חלק מנכסיו כדי לחלץ את החברה.  הנאמנים טוענים מנגד שהתשובות שמתקבלות מששון הן "חלקיות, מגלות טפח ומכסות טפחיים, ובשלב זה נראה שאינן אמינות ומלאות".

לפני כחודש בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא הורה על ההכנסה של חברת הנדל"ן "רום כנרת" לתהליך של חדלות פירעון. 

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד