י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
זעמו על דברי נתניהו

איראן: העולם חייב לגנות את האיום הגרעיני של ישראל

נציג הרפובליקה האסלאמית של איראן דיבר בפני ארגונים בינלאומיים בז'נבה, ואמר כי על העולם לגנות את האיום הגרעיני של נתניהו. חברי הנציגות התייחסו גם להצהרותיו של נתניהו על תקיפה ישראלית אפשרית באיראן

איראן: העולם חייב לגנות את האיום הגרעיני של ישראל
נתניהו נואם בעצרת האו"ם צילום: אבי אוחיון /לע"מ

חברי הנציגות הקבועה של איראן באו"ם ובארגונים בינלאומיים אחרים בז'נבה, פרסמו בעמוד הטוויטר של הנציגות הודעה לרגל היום העולמי לביטול מוחלט של נשק גרעיני, וקראו לגנות את איומי נתניהו נגד איראן בעצרת הכללית של האו"ם בסוף השבוע האחרון.

מנציגות איראן בז'נבה נמסר: "על הקהילה הבינלאומית לדחות ולגנות כל נורמליזציה של רטוריקה גרעינית ובמיוחד את האיום בשימוש בנשק גרעיני שהועלה על ידי ראש ממשלת המשטר הישראלי בישיבה ה-78 של האו"ם". חברי הנציגות התייחסו גם להצהרותיו של נתניהו על תקיפה ישראלית אפשרית באיראן, וקבעו כי הדברים "מערערים את השלום והביטחון הבינלאומיים".

עוד נמסר מהנציגות: "איראן כקורבן של נשק להשמדה המונית, מחויבת לעניין השמדת נשק גרעיני, ונחושה בדעתה עם מדינות אחרות שוחרות שלום לרדוף אחר המטרה של עולם נקי מנשק גרעיני".

כזכור בעצרת הכללית של האו"ם, דרש נתניהו להגביר את הלחץ לעצור את טהרן מתוכנית הגרעין שלה. בהמשך נאומו, ציין נתניהו כי נדרש "איום גרעיני רציני ואמין" כדי למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני.

אך לשכת ראש הממשלה טענה מאוחר יותר בהצהרה כי נתניהו התכוון בהצהרתו ל"איום צבאי חמור".

העצרת הכללית של האו"ם איראן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד