כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מעודדת אלימות?

מיכאלי על מפוצצי התפילה ביום הכיפורים: "גיבורים"

מצוקת אחוז החסימה: יו"ר מפלגת העבודה כינתה את מתפרעי השמאל שתקפו יהודים בתפילת יום כיפור בתל אביב "גיבורים". לדבריה, "יבוא יום והציבור הליברלי כולו יוקיר לכם תודה"

מיכאלי על מפוצצי התפילה ביום הכיפורים: "גיבורים"
מתחם התפילה בדיזנגוף צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'העבודה' חה"כ מרב מיכאלי התייחסה הערב (רביעי) למפגן השנאה בתפילת יום הכיפורים בתל אביב וכינתה את מתפרעי השמאל הקיצוני שתקפו מתפללים - "גיבורים".

בנוסף, מיכאלי שכזכור אינה עוברת את אחוז החסימה בשום סקר מאז השבעת הממשלה, כינתה את פעילות ארגון "ראש יהודי", פעילות מיסיונרית.

מיכאלי הסיתה וכתבה: "מילה לפעילות ולפעילים הליברלים שהפגינו מחוץ לפעילות המסיונרית של ארגון ראש יהודי בכיכר דיזנגוף: אני רואה את מסע הדה לגיטימציה שמנסים לעשות לכם ואני רוצה לומר לכם שאתם חבורה של גיבורות וגיבורים".

מיכאלי הוסיפה: "אתם עומדים בראש החץ במאבק של הציבור הליברלי במדינת ישראל. בזכות הפעילות שלכם נחשפה המזימה המסוכנת של הגרעינים התורניים. נחשף הניסיון שלהם להשתלט על הערים הליברליות בדיוק באותם הצעדים ובאותן השיטות שבהם הם השתלטו על הערים המעורבות ובשכונות שהליכוד מזניח ומבטיח לשקם כבר שנים. יבוא יום והציבור הליברלי כולו יוקיר לכם תודה". 

היא התייחסה לפוליטיקאים משמאל שגינו את התקיפה באיחור וכתבה: "ולגבי הפוליטיקאים שפועלים כמו שבשבת ומשנים את עמדתם על פי הסקרים – אין דבר עלוב ומביך מזה. הציבור הליברלי בישראל ראוי להנהגה מובילה ולא נגררת".

תל אביב ראש יהודי כיכר דיזנגוף יום הכיפורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד