כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ילכו בעקבותיו?

הריבית האטרקטיבית של הבנק ששוברת את השוק

ריבית של 4 אחוז שנתית מוצעת ללקוחות בבנק הווירטואלי וואן זירו | לשם ההשוואה - הריבית המוצעת בבנקים אחרים כיום עומדת על 1 אחוז בממוצע

הריבית האטרקטיבית של הבנק ששוברת את השוק
כסף צילום: בחדרי חרדים

הבנק הדיגיטלי שהושק לאחרונה, וואן זירו בישר בהודעה שפיסם היום (רביעי) כי בפני לקוחות המשלמים סכום של החל מ-49 שקל בחודש תיפתח האפשרות להפקיד כסף בפיקדון עם נזילות יומית בריבית שנתית של 4%. הכוונה היא לאותם לקוחות שנמצאים כיום במסלולים One ו-One+. כעת השאלה הגדולה היא האם הבנקים הגדולים ילכו אחרי וואן זירו וייתנו ללקוחותיהם את הריבית האטרקטיבית.

הריבית המוצעת הינה ריבית הגבוהה משמעותית מריבית הפיקדונות היומיים של שאר הבנקים שכיום עומדת על 1% בממוצע. מי שיבקש לעצמו את ההשקעה הזו בצורה של נזילות יומית עם ריבית גבוהה יצטרך לרכוש 'קרנות נאמנות כספיות'. קרנות אלו מפקידות את מרבית כספי המשקיעים בהן בפיקדונות בנקאיים.

בבנק אמרו כי "הפיקדון החדש מהווה חלק מאסטרטגיית הבנק לספק ללקוחותיו שירות ומוצרים שזמינים היום רק לבעלי ההון שברשותם סכומי כסף גבוהים ובהתאם כוח מיקוח. בנוסף, הפיקדון נותן מענה לצרכי הנזילות ההולכים וגדלים של משקי הבית בתקופה של התייקרות מחירים ועליה בהחזרי המשכנתאות. הלקוחות ייהנו מפיקדון הנושא ריבית גבוהה שניתנת היום למרבית הלקוחות רק בתנאי שיסגרו את הכסף לשנה לפחות ויוכלו למשוך את הכסף בתוספת הריבית שנצברה בכל יום עסקים".

 

בנק ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד