י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מבטיח ומקיים: דרעי העביר חוק סיוע לילדים

החוק יאפשר מימון אבחונים פסיכו דידקטיים לילדים ממשפחות נזקקות, והוא נכלל בין סעיפי דו"ח ועדת אלאלוף

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

בצל הדיונים וההצבעות במליאת הכנסת על חוקי פיזור הכנסת שהגישו מפלגות האופוזיציה, אושר היום (ד) בקריאה ראשונה במליאת הכנסת הצעת חוק אבחון פסיכו לילדים נזקקים.

מטרת החוק לאפשר מימון אבחונים פסיכו דידקטיים לילדים ממשפחות נזקקות, כדי שילדיהם יזכו גם הם להזדמנות שווה להצלחה במערכת החינוך. החוק אושר היום גם בועדת הכנסת ויגיע לאישור סופי לקריאה שניה ושלישית ביום שני הבא.

יוזם החוק, יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי, כתב בעקבות אישור החוק "ילד עני לא שווה פחות! רגע לפני פיזורה, אישרה כעת מליאת הכנסת, ללא מתנגדים, חוק שיזמתי שנועד לסייע לילדים עניים במערכת החינוך".

דרעי הוסיף "בזמנו הבטחתי להעביר את דו״ח ועדת אלאלוף בחקיקה והחוק הזה הוא אחד מעשרות סעיפי הדו״ח שאת כולם הגשנו כהצעות חוק. הבטחתי וקיימתי! החוק החדש יעניק טיפולים פסיכולוגים מטעם המדינה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ויעזור להם לקבל הזדמנות שווה במערכת החינוך.

"אני סבור שאך סמלי הוא שהכנסת מסיימת את כהונתה עם חוק חברתי חשוב מאין כמותו ואני מבטיח לכם שאמשיך להיות הקול החברתי של מדינת ישראל".

יצויין שהחוק הובא היום להצבעה בועדת הכנסת לאחר שדרעי פעל רבות מול יו"ר הועדה ח"כ יריב לוין שיעלה את החוק לדיון בועדה, כדי להספיק להעביר את החוק בקריאה שניה ושלישית לפני פיזורה של הכנסת ביום רביעי הבא.
דרעי חוק אלאלוף אבחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד